اخبار روز سینما

نام نیک یوسفی از لیست کارگردانان گل یا پوچ مهران مدیری حذف شد

در پی هماهنگی‌های صورت گرفته بین ساترا و فیلیمو، نام نیک یوسفی به عنوان کارگردان برنامه پرطرفدار گل یا پوچ با اجرای «مهران مدیری» از تمام پلتفرم‌های پخش این برنامه حذف شد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که در روزهای گذشته، انتقادات زیادی به کارگردانی «نیک یوسفی» و عدم اخذ مجوز رسمی از سوی وی وارد شده بود. با توجه به این موضوع، ساترا به عنوان نهاد نظارتی بر محتوای رسانه‌ای کشور، ورود به این موضوع را ضروری دانست و با فیلیمو هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

گل یا پوچ مهران مدیری


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حذف نام نیک یوسفی از تیتراژ برنامه گل یا پوچ به دستور ساترا

حذف نام این آرتیست از تیتراژ و سایر بخش‌های تبلیغاتی برنامه گل یا پوچ مهران مدیری ، نشان از اهمیت رعایت قوانین و مقررات در حوزه تولید محتوا دارد. این اتفاق همچنین می‌تواند به عنوان یک هشدار برای سایر تولیدکنندگان محتوای تصویری تلقی شود تا قبل از انتشار آثار خود، مجوزهای لازم را اخذ نمایند.

نیک یوسفی

در همین رابطه، برخی از کارشناسان معتقدند که این تصمیم می‌تواند بر روند تولید برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی تاثیرگذار باشد و باعث شود که تولیدکنندگان محتوا با دقت بیشتری به انتخاب عوامل خود بپردازند.

تاکنون هیچ واکنش رسمی از سوی «نیک یوسفی» یا «مهران مدیری» در این خصوص منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حذف این کارگردان از روی برنامه گل یا پوچ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا