اخبار روز

میراث ابدی رونالدو در رئال مادرید؛ الگویی برای نسل جدید

با وجود اینکه سال ها از جدایی ستاره پرتغالی از این تیم می گذرد، بازیکنان فعلی رئال مادرید سبک تمرینی و زندگی حرفه ای او را مثال می زنند.

به گزارش ایرنا، شش سال از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید می گذرد اما او همچنان در آنجاست یکی او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است و بازیکنان از CR7 الگوبرداری می کنند.

پس از اینکه رونالدو در سال 2009 با مبلغ 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به باشگاه اسپانیایی رفت، با 438 گل در 450 بازی، بهترین گلزن تاریخ مادرید شد. اعداد او بدون شک در کتاب های تاریخ ثبت خواهند شد، اما حرفه ای بودن و تعهد تزلزل ناپذیر او نقطه عطفی در مادرید، به ویژه در میان نسل جدید باقی مانده است.

نشریه اسپانیایی AS نوشت که بازیکنان فعلی رئال مادرید از “روش کریستیانو” برای بهبود همه چیز از تغذیه گرفته تا حرفه ای بودن در تمرین استفاده می کنند. در این گزارش آمده است: از زمانی که رونالدو در تابستان 2009 به مادرید آمد، تحولی فرهنگی در این تیم ایجاد کرد که فراتر از جنبه ورزشی است.

وینیسیوس، رودریگو، اورلین شومنی، آردا گولر و آندریچ به عنوان بزرگ‌شدگان با رونالدو نام برده می‌شوند و تاثیر او روی این بازیکنان در هفته‌های اخیر مشخص شده است. این بازیکنان با الگوبرداری از رونالدو در تعطیلات تابستانی تمرینات سختی را انجام دادند تا با استفاده از “روش کریستیانو” آمادگی بدنی خود را برای فصل آینده از دست ندهند.

این میراث کریستیانو و فلسفه او برای پیشرفت روز به روز، حرفه ای بودن در تمرین، تغذیه مناسب و همه اینها را می توان امروز در سانتیاگو برنابئو دید.

شاید بزرگترین نشانه تاثیر مستمر رونالدو زمانی بود که او از خرید جدید تیم، آندریچ، در مراسم معارفه خود در رئال مادرید تجلیل کرد. این مهاجم برزیلی گفت: از بچگی قصد بازی در رئال مادرید را نداشتم اما حتی در آن زمان عاشق رئال مادرید بودم. من رونالدو را دیدم و به خاطر او دوست داشتم کمی بیشتر در مورد رئال مادرید بدانم. او بهترین الگوی من است، بازیکنی که همه رکوردها را شکست.

آندریک افزود: کریستیانو فراتر از یک ورزشکار است. او مردی است که همه باید از او الگو بگیرند. زیرا بدون توجه به لحظه، او می خواهد بهترین باشد و عنوان قهرمانی را کسب کند. او می خواهد به نقاط عطف دست یابد. او علاوه بر قد بلندش به عنوان یک بازیکن، فردی متواضع است. او یک الگو برای هر بازیکنی است که می خواهد در حرفه خود پیشرفت کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا