اخبار روز

اعطای پروانه ساخت برای 10 فیلمنامه؛ فرح بخش، لطیفی و منوچهر هادی

محمدحسین لطیفی، منوچهر هادی و محمدحسین فرح بخش پروانه ساخت این فیلم را دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی به تازگی 10 فیلمنامه از جمله اسامی سینماگرانی چون منوچهر هادی، محمدحسین لطیفی و محمدحسین فرحبخش را به تصویب رساند.

آخرین فیلم لطیفی «غریب» بود که بخشی از زندگی شهید بروجردی را به تصویر می کشد. وی پروانه ساخت دوازدهمین فیلم سینمایی خود با عنوان پنجره فولادی را که تهیه کنندگی آن را مهدی عظیمی میرآبادی بر عهده دارد دریافت کرده است. نویسنده این فیلمنامه نیز نویسنده سکوت سراب است.

عروس فراری به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسین فرح بخش و نویسندگی الهه سعادتی نیز پروانه نمایش گرفته است. فرحبخش در این سال ها به طور عمده فیلم «پا تو کفش من نکن» تهیه و در سال 1395 فیلمبرداری کرد.

منوچهر هادی همچنین تهیه کنندگی «انبار نصارا» (نام آزمایشی) به نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی مهدی محرابی را بر عهده خواهد داشت. «حدود هشت صبح» آخرین فیلم هادی است که دو سال پیش ساخته شد.

همچنین فیلمنامه «انتخاب من» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمد عرب، «من ماندنی اشتم» به تهیه کنندگی مجید ستاکی به کارگردانی و نویسندگی بهروز باقری سجزایی و «کیک قهوه» به تهیه کنندگی مجتبی متولی به تهیه کنندگی حسینعلی میری رامشه و نویسنده مهدی ساخته شده است. علیمیرزایی هم پروانه ساخت گرفت.

“هر چی تو بگی!؟” همچنین تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده مرتضی آتش زمزم بوده و آخرین ساخته آتش زمزم با نام درقوهی زیبا هنوز اکران نشده است.

همچنین «هوش مصنوعی آریو» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری مجوز ساخت سازمان سینمایی را دریافت کرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا