اخبار روز

ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی ممنوع است.


به گزارش مانیبان، احراز هویت افراد لایک یکی یکی از دغدغه های اصلی دستگاه های اجرایی، شرکت ها و کسب و کارهای اینترنتی و در راستای اجرای تکالیف قانونی و اجرای سند «سامانه هویت اصیل در فضای مجازی کشور» و در راستای ایجاد آسان و آسان سازوکار کارآمد برای احراز هویت و اعتبارسنجی عناصر هویتی شهروندان در اینترنت و اینترانت، سازمان ثبت احوال کشور اقداماتی را برای ایجاد و توسعه سامانه HEDA انجام داده است.

سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی در مواقعی که نیاز به احراز هویت شهروندان دارند، با استفاده از سامانه هدی سازمان ثبت احوال کشور، می‌توانند با استناد به داده‌های معتبر، نسبت به بررسی و احراز هویت افراد و هویت افراد اقدام کنند. داده های ثبت احوال فرم در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین بررسی و اعلام خواهد شد.

در این راستا کلیه نهادهای دولتی و خصوصی می توانند از خدمات این سازمان در زمینه احراز هویت بهره مند شوند که می تواند در کاهش هزینه ها و تسریع در ارائه خدمات مثمر ثمر موثر باشد.

به گزارش سازمان ثبت احوال و بر اساس بخشنامه مورخ 17 شهریور سازمان استخدامی اداری کشور در سال 1399 از دریافت کپی مدارک هویتی از دستگاه های اجرایی پذیرفته شدگان منع شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا