اخبار روز

دستگیری موبایل از سارقان حرفه ای در خیابان حقانی

به گزارش بازتاب آنلاین، سرهنگ کیومرث حسنوند، سومین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: در پی این گزارش. یکی ماموران کلانتری 103 گاندی با اعلام این شهروند مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراهش توسط دو موتورسوار راکب یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکی رنگ، دستگیری سارقان را آغاز کردند.

رکنا در پیامی نوشت: وی گفت: مشخصات ظاهری سارقان با تمامی واحدهای گشت در میان گذاشته شده و سارقان در خیابان حقانی تهران اقدام به سرقت کردند. یکی به گفته شهروندان، با مشاهده ماموران از محل متواری شده و پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز، نیروهای پلیس موفق شدند با استفاده از قانون اسلحه، موتورسیکلت متهم را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

این افسر پلیس افزود: در بازرسی مقدماتی از متهم یک قبضه اسلحه لبه دار، گاز اشک آور و دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود، کشف و متهم به کلانتری منتقل شد.

فرمانده سوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان افرادی با سابقه هستند که به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس موفق به شناسایی دو فقره مفقودی شدند.

سرهنگ حسنوند همچنین با بیان اینکه شناسایی سایر اقلام مفقودی در دستور کار قرار دارد به شهروندان توصیه کرد هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان ها و مکان های شلوغ و همچنین استفاده مکرر از تلفن همراه در اماکن عمومی از هندزفری استفاده کنند. محیط اطراف تا حد امکان برای به حداقل رساندن احتمال سرقت تلفن همراه.

233217

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا