اخبار روز سینما

معرفی سریال How I Met Your Mother- How I Met Your Mother

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: How I Met Your Mother

  • ایجاد کننده: کارتر بیز و کریگ توماس
  • سال انتشار: 2005 تا 2014
  • تعداد قسمت ها: 208
  • جنسیت: کمدی، درام و عاشقانه.
  • میانگین نمرات چگونه مادرت را ملاقات کردم IMDb: 8.3

بازیگران: جاش رادنر، جیسون سیگل و کوبی اسمالدرز و…

شخصیت هایی با لباس در خیابان از سریال How I Met Your Mother. یکی یکی از بهترین کمدی های تاریخ.

خلاصه سریال

ملاقات با مادر یکی این سریال یکی از بهترین سریال های خارجی به حساب می آید، همانطور که از نامش پیداست، داستان رابطه تد ماسبی با مادر فرزندانش را روایت می کند. در طول این سریال شاهد شکل گیری دوستی بین افراد مختلف و زندگی مشترکشان هستیم.

تد لیلی و مارشال در چگونه با مادرت آشنا شدم

در مورد سریال

سریال How I Met Your Mother در 19 سپتامبر 2005 (28 شهریور 2004) از شبکه CBS پخش شد و به سرعت نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان محبوبیت یافت. این سریال آسان است یکی یکی از پرمخاطب ترین سریال های کمدی کشورمان به شمار می رود. کارتر بیز و کریگ توماس سازندگان اصلی این سریال با الهام از زندگی شخصی خود، این سریال را تهیه کردند و پس از 9 سال از پخش اولین قسمت آن و تولید 208 قسمت، در تاریخ 31 مارس 2014 (11) فروردین 2014) آخرین قسمت خود را پخش کرد تا نتیجه تلاش آن سریالی باشد که احساسات میلیون ها بیننده را تحت تأثیر قرار داده است.

محل فیلمبرداری سریال How I Met Your Mother

شخصیت هایی مانند مارشال و لیلی که به تازگی ازدواج کرده بودند یا بارنی که بسیار مورد علاقه طرفداران بود و رابین شرباسکی که یک گزارشگر کانادایی بود. یکی یکی از دلایل اصلی محبوبیت این سریال شاید این باشد که طرفداران سریال Friends پس از پایان سریال مورد علاقه خود به دنبال جایگزین مناسبی بودند. اما پس از مدتی شناخت مادر از زیر سایه سریال دوستان بیرون آمد و به خودی خود به اثری ماندگار تبدیل شد.

نکته بسیار جالب پیشنهاد ازدواج واقعی در سریال است!

شاید جالب ترین واقعیت این مجموعه مربوط به این قسمت از مقاله باشد. در قسمت پایانی فصل دوم به نام «چیزی آبی»، در صحنه رستوران و پشت میزی که تد و رابین نشسته بودند، یک خانم و یک آقا پشت میز بودند که فقط برای پر کردن فضای میز آنجا بودند. صحنه. . تیموتی روسو نام آن مرد و همراهش. جانا روگان او نام داشت قبل از آماده شدن صحنه، تیموتی با تهیه کنندگان سریال صحبت می کند که قصد دارد از جانا خواستگاری کند. فیلمنامه کاملا تغییر می کند، حلقه ای که تیموتی خریده در لیوان رابین قرار می گیرد و وقتی رابین می پرسد متعلق به کیست، تیموتی حلقه را از رابین می گیرد و از روگان خواستگاری می کند. همه عوامل سریال و همه بازیگران این سریال را می دانستند، به جز جانا روگان. فردی که بتواند خود را خوشبخت ترین زن دنیا بداند و هر بار سریال را تماشا کند می تواند شاهد صحنه ای باشد که همسرش از او خواستگاری می کند. پیشنهاد می کنیم این سکانس را دوباره با دقت ببینید. جانا روگان درباره این سکانس می گوید: «مطمئنا نبود تیموتی میز را ترک کرد و ما هیچ نقشی در آن قسمت نداشتیم. وقتی تیموتی از روی میز بلند شد، حلقه را از رابین گرفت و دوربین به سمت ما رفت، قلبم نزدیک بود منفجر شود. من عاشق این سریال بودم و الان بهترین لحظه زندگی ام جلوی دوربین این سریال است. “من واقعا نمی توانم آن لحظه را توصیف کنم.”

پیشنهاد ازدواج تیموتی روسو در فیلم How I Met Your Mother

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا