اخبار روز

به دلیل اکران محدود و تبلیغات کم، این فیلم در سینماها اکران شد

رضا محقق تهیه کننده فیلم «چرا گریه نمی کنی؟» که به تازگی منتشر شده است در گفتگو با خبرنگار مهر وی گفت: خدا را شکر این فیلم با اکران آنلاین بازخورد خوبی داشت. منتقدان نقدهای خوبی نوشته اند و مردم نیز به آن پاسخ مثبت داده اند.

وی افزود: 2 بخش از مخاطبان فیلم «چرا گریه نمی کنی؟» یکی صنف هنر و فیلم نظر مثبت داشتند و صنف دیگر عموم مردم بودند. با توجه به اینکه این فیلم دارای عناصر هنری بود، عموم مردم نیز به خوبی به آن واکنش نشان دادند و چیزی که من از بینندگان احساس کردم این بود که با فیلم ارتباط برقرار کردند.

این تهیه کننده در این اکران دلیل فروش کم و آگاهی کم این فیلم را توضیح داد: این فیلم با چالش ها و حواشی زیادی همراه شد. در ابتدا کانال های زیادی برای اکران فیلم اقدام کردند اما در نهایت شرکت پخش فیلمیران اکران این فیلم را برعهده گرفت و متاسفانه نتوانست از اکران این فیلم در سینماها حمایت کند. ب

“چرا گریه نمی کنی؟” “چرا گریه نمی کنی؟”

برای اکران این فیلم تبلیغ نکردند و به نوعی فیلم را سوزاندند. متأسفانه در این زمینه متضرر شده ایم و یکی این یکی از دلایل شکست این فیلم بود. ببینید امروز چطور یک کمدی را تبلیغ می کنند و چه شرایطی را برای آن در نظر می گیرند!

وی در خصوص اکران اینترنتی این فیلم اظهار داشت: متاسفانه برخلاف شرایط بدی که این فیلم در زمان اکران در سینماها داشت، در زمان اکران آنلاین بیشتر دیده شد، زیرا اکران آنلاین بستری است که قابل دسترس برای همه.» و خوشبختانه خود فیلم توانست نظر مردم را جلب کند.

این محقق در پایان گفت: در اولین روز اکران آنلاین بیش از 20 هزار نفر فیلم «چرا گریه نمی کنی؟ من این را لطف خدا می دانم.

فیلم سینمایی «چرا گریه نمی کنی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معتمدی و تهیه کنندگی رضا محقق ساخته شده است. باران کوثری، هانیه توسلی فرشته حسینی، علیرضا معتمدی، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی، امیرحسین فتحی و علی مصفا بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسری به نام علیرضا پس از مرگ یکی او نمی تواند جلوی اعضای خانواده اش گریه کند …

فیلم “چرا گریه نمی کنی؟” مرداد ماه شروع به انتشار آنلاین در پلتفرم فیلم نت کرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا