اخبار روز

آموزش و پرورش اطلاعیه مهمی صادر کرد


به گزارش مانیبان، رئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزش و پرورش با بیان اینکه انتظار می رود مدیران پس از دریافت نمرات امتحانات نهایی نسبت به ثبت نام دانش آموزان در آزمون های جبرانی تابستانی اقدام کنند، گفت: اطلاعات دانش آموزان باید به سامانه نهایی منتقل شود. و سپس از تایید مدیر در پایان مدرسه باید به فینال ناحیه منتقل شود تا کار صدور کارت شرکت دانش آموزان در آزمون به صورت جبرانی انجام شود.

محسن زارعی با بیان اینکه در بیست و ششمین جلسه هیأت عالی امتحان مصوباتی گرفتیم، گفت: نتایج پایه دهم برای دانش آموزان اعلام شده است و این امکان وجود دارد که همه دانش آموزان نتیجه آزمون را دریافت کنند و این امکان را داشته باشند که برای امتحان جدید ثبت نام کنید

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید با علم و محاسبه نسبت به دریافت نمره بالاتر درخواست آزمون مجدد را اعلام کنند، افزود: به محض درخواست مجدد، پاسخنامه برای داور چهارم ارسال می شود و داور چهارم این کار را انجام می دهد. تصحیح به عنوان یک داور مستقل و ممکن است این امتیاز با کاهش یا افزایش یا با همان امتیاز قبلی ثبت شود.

رئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزش و پرورش با بیان اینکه پاسخنامه های باقیمانده پایه یازدهم نیز در حال اصلاح است، ادامه داد: درس معارف دینی طلاب پایه های دهم و یازدهم و درس یک فلسفه برای پایه یازدهم باقی مانده است. از معلمان شاغل به عنوان معلم متخصص انتظار می رود در فرصت باقی مانده همکاری بیشتری داشته باشند تا پاسخ ها به زودی اصلاح شود و این دانش آموزان منتظر اعلام نتایج نباشند.

زارعی با بیان اینکه نتیجه پایه یازدهم نیز اعلام شد، گفت: دانش آموزان به محض دریافت نتیجه 48 ساعت فرصت دارند تا درخواست تجدید نظر ارائه دهند و به محض اعلام درخواست پاسخنامه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. . به مصحح چهارم و پس از تصحیح نمره نهایی داده می شود.

وی با بیان اینکه پس از اعلام نتیجه نهایی همانند دانش آموزان پایه دوازدهم که هفته گذشته نتایج نهایی را دریافت کردند، اطلاعات باید به سامانه سیدا و مدیران مدارس منتقل شود، گفت: انتظار می رود مدیران پس از دریافت دانش آموزان ثبت نام کنند. نمرات امتحانات جبرانی تابستانی، انتقال در سیستم نهایی انجام می شود و پس از تایید مدیر مدرسه در پایان مدرسه، به مرحله نهایی ناحیه و صدور حکم منتقل می شود. کارت شرکت دانش آموزی در آزمون جبرانی. مرداد ماه برای انجام.

رئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزش و پرورش تصریح کرد: این کار در پایه دوازدهم انجام می شود و انتظار می رود مدیران مدارس با سرعت بیشتری وارد عمل شوند تا ثبت نام در سامانه سیدا به صورت سریع و مداوم انجام شود. : با شاهد صدور کارت، طبقه بندی دانش آموزان در آزمون جبرانی، انتظار می رود هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. مرداد ماه باش

زارعی همچنین علت به تعویق افتادن آزمون گریم تابستانی را اینگونه بیان کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم از معدل آزمون گریم به عنوان سوابق تحصیلی استفاده می کنند و این معدل در معدل جدید به آنها کمک می کند. محدوده مراکز آموزش عالی را انتخاب کنید تا این فرصت فرصت جبرانی خوبی برای استفاده این عزیزان باشد.

رئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزش و پرورش با بیان اینکه اعلام نتیجه قبولی پایه هفتم از مدارس استعدادهای درخشان نیز اعلام شد و نتایج آن در دسترس دانش آموزان است. به محض ثبت اعتراض، پاسخنامه اصلی دانش آموزان در دسترس و قابل مشاهده خواهد بود و آنها می توانند آنچه را که ثبت کرده اند دریافت کرده و درخواست اعتراض را بر اساس آن ثبت کنند.

زارعی با بیان اینکه سامانه مشاهده سوابق تحصیلی در حال نهایی شدن است، گفت: داوطلبان باید پس از پرداخت هزینه تعیین شده از سوی هیئت وزیران با استعلام از سامانه، سوابق خود را مشاهده و پس از تایید برای آنان ارسال شود.

وی با بیان اینکه تمامی دانش آموزانی که در آزمون سراسری شرکت کرده اند باید به این سامانه مراجعه کنند، اظهار داشت: لازمه ارسال سوابق تحصیلی مراجعه به سامانه، پرداخت شهریه و تایید است و اطلاعیه شروع سامانه نیز وجود دارد. برای همه نامزدها


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا