اخبار روز سینما

خطر اسپویل: بخش‌هایی از قسمت آخر از فصل دوم سریال خاندان اژدها لو رفت

مثل اینکه بخش‌هایی از قسمت آخر از فصل دوم سریال خاندان اژدها به صورت غیرمنتظره و پیش از موعد مقرر، روی یک سرویس استریم ایسلندی لو رفته است.

اگرچه قسمت کامل هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما در این نوشته از وب‌سایت بازتاب آنلاین، بخش‌هایی از قسمت آخر خاندان اژدها که لو رفته را قرار داده‌ایم.

این نوشته حاوی ویدیوهایی از قسمت 8 سریال خاندان اژدها است.

اگر می‌خواهید این قسمت را اسپویل نشوید، لطفاً ادامه مطلب را نخوانید.

تیزر قسمت هشتم (پایانی) فصل دوم سریال خاندان اژدها با زیرنویس فارسی


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بخش‌هایی از قسمت آخر از فصل دوم سریال خاندان اژدها لو رفت

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که احتمال انتشار زودتر از موعد قسمت 8 فصل دوم خاندان اژدها توسط HBO و Max برای جلوگیری از کاهش تعداد بینندگان وجود دارد. این اولین‌باری نیست که شاهد لو رفتن اطلاعات و قسمت‌های سریال‌های محبوب بازی تاج و تخت و خاندان اژدها هستیم.

پیش از این نیز بارها شاهد انتشار غیرقانونی فیلمنامه‌ها، تریلرها و حتی قسمت‌های کامل این سریال‌ها بوده‌ایم. به عنوان مثال، پیش از پخش فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت، چهار قسمت کامل آن در اینترنت منتشر شد و در یک مورد نیز هکرها با هک کردن سرورهای شبکه HBO، تهدید به انتشار قسمت‌های جدید این سریال کردند مگر اینکه مبلغی را پرداخت کنند.

به علت اسپویل، هر کدام از این ویدیوها در کانال تلگرامی بازتاب آنلاین به نمایش گذاشته شده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین روی اینجا کلیک کنید

همچنین برای دریافت و دانلود ویدیو‌ها، روی لینک‌های زیر کلیک کنید

ویدیوی صحبت‌های «هلینا» و «ایموند»

ویدیوی صحبت‌های «رینیرا» و «دیمون» در هارنهال

ویدیوی لو رفته از صحبت‌های بین «رینیرا» و «آلیسنت» (گویا آلیسنت به مقر فرمانروایی رینیرا رفته است)

نخستین نگاه به شیپستیلر

توهم‌های «دیمون» نغمه یخ و آتش با نگاهی به «دنریس» و اژدهایانش

صحبت‌های «لاریس استرانگ» به همراه «اگان» در قسمت آخر از فصل دوم سریال خاندان اژدها

قسمت آخر از فصل دوم سریال خاندان اژدها

برخی از طرفداران این سریال‌ها معتقدند که این نشت‌های امنیتی متعدد در واقع یک ترفند بازاریابی از سوی HBO است. به عقیده این افراد، شبکه‌ای به بزرگی HBO نمی‌تواند این همه ضعف امنیتی داشته باشد و این نشت‌ها در واقع برای ایجاد هیجان بیشتر و جلب توجه مخاطبان برنامه‌ریزی شده‌اند.

این اتفاق واکنش‌های مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است. برخی از کاربران از این اتفاق ابراز ناراحتی کرده‌اند و معتقدند که این مسئله لذت تماشای سریال را برای آن‌ها خراب کرده است. برخی دیگر نیز از این فرصت استفاده کرده و به بحث و تبادل نظر درباره قسمت‌های لو رفته پرداخته‌اند.

لو رفتن قسمت آخر فصل دوم House of the Dragon نشان می‌دهد که حفاظت از اطلاعات و جلوگیری از نشت‌های امنیتی در صنعت سرگرمی به ویژه در مورد سریال‌های محبوب، همچنان یک چالش بزرگ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لو رفتن قسمت‌های پایانی سریال خاندان اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا