اخبار روز سینما

هشدار ساترا به «جوکر ۲» و اعلام جنایت علیه «علی ضیا»

ساترا در پاسخ به شکایات ثبت شده در سامانه ساپرا اعلام کرد در صورت ادامه تخلفات جوکر مجوز فصل بعد صادر نمی شود و در پرونده دیگری نیز به دلیل ترویج همجنس گرایی در این برنامه به دادسرای تهران گزارش داد. «علی ضیا»

بازتاب آنلاین به نقل از تسنیم، مدتی است که انتقاداتی نسبت به برخی برنامه ها و مجموعه های تلویزیونی مطرح شده است. یکی از جمله آنها “جوکر 2” بود.

ساترا با اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ساپرا در خصوص برخی از قسمت های سریال «جوکر ۲»، گفت: مجوز انتشار این قسمت ها وجود ندارد و در صورت ادامه این روند، مجوز ساخت برای فصل آینده سریال صادر نخواهد شد. سلسله.

این سازمان اعلام کرد: با توجه به تماس‌های مردمی با سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های جهانی صوتی و تصویری در فضای مجازی (ساترا) در خصوص انتقاد از بخش‌هایی از برنامه «جوکر ۲»، به اطلاع می‌رساند که بخشی از برنامه «جوکر ۲» جوکر 2» که مغایر با فرهنگ اسلامی ایرانی است، عفت عمومی را زیر پا می گذارد و مورد تایید ساترا نیست.

بنابراین مجوز انتشار صادر نشد و به گروه سازنده اعلام شد که باید محتوا را تغییر دهند. در صورت ادامه این روند پروانه ساخت فصل بعدی این سریال صادر نخواهد شد.

روابط عمومی ساترا در خصوص اعلام ارتکاب جرایم دادستانی تهران به علی ضیا و اردشیر رستمی نیز به خبرنگار تسنیم گفت: روز گذشته معاونت نظارت و نظارت ساترا گزارش کاملی از ترویج همجنس گرایی در برنامه علی ضیاء به کارگروه رسیدگی ارائه کرد. مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای از دادستانی کل کشور مشروط بر اینکه این گزارش مورد بررسی و تایید همکاران معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور قرار گرفته باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا