اخبار روز

تغییر ساعت کار در این استان در پایان هفته


به گزارش مانیبان، سیدمجتبی آل یاسین با اشاره به کاهش ساعت کاری دستگاه های اجرایی در استان مرکزی در روزهای پایانی هفته گفت: در روزهای اخیر همانند سایر نقاط کشور شاهد افزایش بی سابقه بوده ایم. کیفیت هوا که باعث افزایش مصرف نیز شده است. بر اساس تصمیمات دولت مرکزی در روزهای پایانی هفته در روزهای 19 و 20 مردادماه ساعت کاری دستگاه ها و ادارات اجرایی استان کاهش می یابد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده با تایید استاندار مرکزی، ساعات تعطیلی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه های استان به جز خدمات رسان و مراکزی که دارای شیفت کاری و نگهبانی هستند، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه است. . ، 10 و 11 مرداد 1403 ساعت یازده می شود.

آل یاسین با اشاره به وضعیت فعالیت مراکز آموزشی و اوقات فراغت در استان مرکزی گفت: فعالیت کلاسی موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی نیز تا ساعت یازده صبح و اوقات فراغت تابستان اعلام شده است. مرکز ‘ساعت.

ساعت کار ادارات دولتی تهران فردا سه شنبه 9 مرداد ماه از ساعت 6 تا 10 صبح خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت کارکنان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی استان توسط مدیر واحد مربوطه تعیین می شود و البته امیدواریم مدیران در این زمینه با کارکنان و کارکنان خود همکاری لازم را داشته باشند.

معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مصرف بالای برق در استان مرکزی و کشور، امیدواریم دستگاه های اجرایی استان مرکزی مصرف برق را در ساعات اداری به حداقل برسانند و همچنین اطمینان حاصل کنند که سیستم روشنایی و کامپیوترها در پایان وقت اداری خاموش می شود و سیستم های سرمایشی باید یک ساعت قبل از پایان وقت اداری اقدامات لازم را انجام دهند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا