اخبار روز سینما

جیمی کیمل و جان مولانی میزبانی اسکار 2025 را قبول نکردند.

جیمی کیمل و جان مولانی پیشنهاد میزبانی «اسکار» 2025 را رد کرده‌اند، تصمیمی که مخاطبان را متعجب کرده و سوالاتی درباره میزبان بعدی این مراسم به وجود آورده است.

خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند که «جیمی کیمل» و «جان مولانی»، دو چهره سرشناس کمدی، پیشنهاد میزبانی مراسم اسکار 2025 را رد کرده‌اند. این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که «جیمی کیمل» پیش از این چهار بار مجری این مراسم پرطرفدار بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جیمی کیمل و جان مولانی میزبانی اسکار 2025 را قبول نکردند.

«جیمی کیمل» که با برنامه‌ی محبوب جیمی کیمل زنده شناخته می‌شود، اوایل تابستان این پیشنهاد را رد کرد. «جان مولانی» نیز که با شوخی‌هایش در مراسم «اسکار» امسال توجه‌ها را به خود جلب کرده بود، به دلیل مشغله کاری زیاد، از پذیرفتن این مسئولیت انصراف داد.

جیمی کیمل

با کناره‌گیری این دو کمدین، برگزارکنندگان «اسکار» در جستجوی یک مجری جدید برای هدایت مراسم نود و هفتم «اسکار» هستند. هنوز مشخص نیست که چه کسی این وظیفه مهم را بر عهده خواهد گرفت.

تصمیم «جیمی کیمل» برای خداحافظی از برنامه شبانه و رد پیشنهاد میزبانی «اسکار»، نشان می‌دهد که حتی چهره‌های سرشناس و محبوب نیز ممکن است به دلایل مختلف تصمیم به تغییر مسیر زندگی حرفه‌ای خود بگیرند. این تصمیم، نه تنها بر دنیای کمدی تلویزیونی بلکه بر صنعت سرگرمی به طور کلی تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قبول نکردن میزبانی اسکار 2025 توسط جیمی کیمل و جان مولانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Worldofreel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا