اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

حمله اسرائیل به بیروت نقض آشکار قوانین بین‌المللی است

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، حمله هوایی اسرائیل به بیروت را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان دانست و با تاکید بر حق مشروع مقاومت لبنان در پاسخ به این اقدام، از جامعه بین‌المللی خواست تا به مسئولیت خود عمل کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در بیروت را شدیداً محکوم کرد و با تاکید بر حق مشروع دولت، ارتش و مقاومت لبنان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه این رژیم، مسئولیت گسترش دامنه تنش و بحران در منطقه را متوجه رژیم اسرائیل و دولت آمریکا خواند.

به گزارش فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (سه‌شنبه) نهم مرداد ماه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در بیروت را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی ارتکاب این حمله توسط رژیم صهیونیستی را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و نقض فاحش قوانین و مقررات بين‌المللی و منشور ملل متحد خواند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ اقدام رذیلانه و جنایت آمیز باند جنایتکار صهیونیستی در منطقه ضاحیه بیروت، قطعا نمی‌تواند فرزندان غیور ملت و مقاومت سرافراز لبنان را از ادامه مسیر شرافتمندانه حمایت از مظلومان فلسطینی و ایستادگی در مقابل خوی تجاوزگری رژیم آپارتاید اسرائیل باز دارد.

* حق مشروع لبنان برای پاسخگویی

کنعانی با تاکید بر حق مشروع دولت، ارتش و مقاومت لبنان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی، مسئولیت گسترش دامنه تنش و بحران در منطقه را متوجه رژیم جعلی اسرائیل و دولت آمریکا خواند و از جامعه بین‌المللی و شورای امنيت سازمان ملل متحد خواست سریعا به مسئولیت خود در قبال تهدیدات رژیم اسرائیل علیه امنیت لبنان و صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی عمل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدای این حمله تجاوزکارانه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، با دولت و ملت لبنان ابراز همدردی و همبستگی کرد.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا