اخبار روز

حمله هوایی به حومه بیروت/ اسرائیل شماره 2 حزب الله را هدف قرار داد (+ فیلم)

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه بیروت خبر می دهند و ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده است در این حمله هوایی «فواد ابومحسن» رئیس ستاد حزب الله و دومین فرد بزرگ این جنبش را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوب بیروت پایتخت لبنان خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این حمله مدعی شد یکی فرماندهان حزب الله را هدف قرار داده است. با این حال شبکه خبری الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی مقاومت، نیروها و آمبولانس های خود را در شمال سرزمین های اشغالی به حالت آماده باش درآورده است.

شبکه المیادین گزارش داد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «حرات حریک» در حومه جنوبی بیروت یک ساختمان مسکونی را هدف قرار داد که منجر به فروریختن کامل ساختمان شد.

به گفته این شبکه، ساختمان الربیع الحاقی به بیمارستان است بهمن و بیمارستان آسیب دیده است و آمبولانس ها در حال انتقال مجروحان به بیمارستان هستند.

بر اساس این گزارش، منطقه مورد حمله، منطقه ای پرجمعیت بوده و در این حمله چندین شهروند مجروح شده اند.

خبرگزاری لبنانی “NNA” نیز گزارش داد که این حمله یک حمله پهپادی بوده و سه موشک به ساختمان “الربیع” در حرائک حریک که در مجاورت بیمارستان است، اصابت کرده است. بهمن شلیک شده بود

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که یکی از فرماندهان ارشد حزب الله در حمله به حومه جنوبی هدف قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که این حمله به صورت دقیق و با هدف قرار دادن فرمانده مسئول حمله به منطقه مجدال شام انجام شده است.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی مدعی شد که فواد ابومحسن، رئیس ستاد حزب الله و دومین شخصیت بزرگ این جنبش، هدف حمله به بیروت بوده است.

برخی منابع خبری نیز از شهادت چند تن از مقامات ارشد حزب الله از جمله حاج محسن، معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش خبر دادند.

به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه انفجاری در منطقه مجدال شمس در بلندی های جولان اشغالی سوریه رخ داد که بر اثر آن 12 نفر کشته و چند نفر مجروح شدند. پس از این انفجار، رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان را عامل این انفجار معرفی کردند اما حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این انفجار ندارد.

برخی منابع رسانه ای نیز علت انفجار در منطقه مجدال شمس را اصابت موشک دفاع شخصی رژیم صهیونیستی فاش کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا