اخبار روز

درخواست وام 200 میلیونی برای دریافت کنندگان حمایت شده

محمد قدری صبح امروز از اجرای طرح ملی نشست دوستانه در محلات محروم خبر داد و اظهار داشت: این امر در راستای ظرفیت سازی اجتماعی و با هدف قدردانی و پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف بهزیستی انجام می شود. . و تاکنون در اکثر استان ها این مشکل حل شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی با بیان اینکه تاکنون در 18 استان میز خدمت برای بررسی مشکلات محلات کم برخوردار راه اندازی شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح، جهت دهی راهبردی و ایجاد جهت گیری است. موسسات، نهادها و گروه های مردمی با سازمان بهزیستی در حل مشکلات مردم مناطق کم برخوردار هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نهادهای مختلفی با هدف گره گشایی از گروه هدف، زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت در این مجموعه مشارکت دارند، گفت: یکی یکی از برنامه های مهم این سازمان علاوه بر توانمندسازی ذی نفعان جامعه هدف، ساخت و تامین مسکن برای جامعه هدف است.

قدری از پرداخت کمک بلاعوض برای ساخت مسکن خبر داد و تاکید کرد: به هر خانوار کمک اجتماعی 200 میلیون تومان برای ساخت مسکن اعم از زن سرپرست خانوار و معلولان حین اجرای طرح ساخت و ساز رایگان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه هیچ خانواده مشمولی پشت نوبت بهزیستی قرار ندارد، گفت: در دولت سیزدهم برای اولین بار در پشت صف بهزیستی یعنی در حوزه اشتغال همه اعضا خدمات مستمری نداریم جامعه از طریق امکانات پاسخگو مورد توجه قرار گرفت.»

معاون وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی افزود: در سایر حوزه ها از جمله نخبگان و حمایت از کودکان معدود همه این ظرفیت ها در سازمان بهزیستی در حال کار است و نهاد حمایتی به عنوان یک سازمان نسل جدید در حال کار است. .

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه این سازمان به ظرفیت سازی اجتماعی به عنوان یک بستر و بستر جدی می نگرد، خاطرنشان کرد: بر اساس تقسیم بندی شهرها و آرایش سرزمینی، نقاط هدف مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار هستند. شناخته شده و بر این اساس با تشکیل میز خدمت از مناطق بازدید و مشکلات جامعه هدف رفع می شود.

قدری گفت: انشاءالله حداکثر تا سه چهار هفته آینده به استان های باقی مانده سفر کرده و با مردم گفتگوی فشرده داشته باشیم و راهکارهای لازم را برای رفع مشکلات بیش از 30 هزار نفر ارائه کنیم افراد در 18 استان در سفر به استان مورد معاینه قرار گرفتند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نهضت ملی مسکن بحمدالله با ظرفیت تسهیلات مسکن و پرداخت کمک رایگان سازمان بهزیستی به هر خانوار بالغ بر 200 میلیون تومان در این زمینه موثر بوده است. می تواند با ارائه مسکن به مشتریان نقش موثری در حل مشکل داشته باشد.

قدری در سفر به استان بوشهر با مردم این استان دیدار و به درخواست های آنان برای اشتغال، اسکان و درمان پاسخ داد/تسنیم

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا