اخبار روز

بیانیه دفتر سودان در مورد شرکت در مراسم تحلیف دکتر پزشکیان

در بیانیه دفتر محمد شیعه السودانی که در کانال اطلاع رسانی وی منتشر شد، آمده است که نخست وزیر عراق در مراسم تحلیف رسمی آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران امروز سه شنبه در تهران پایتخت شرکت کرد.

دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای با اشاره به سفر محمد شیعه السودانی به تهران اعلام کرد که نخست وزیر عراق دکتر دکتر. پزشکیان وی بر تمایل دولت خود برای تقویت روابط با ایران تاکید کرد.

به گزارش تسنیم، در بیانیه دفتر محمد شیعه السودانی که در کانال اطلاع رسانی آن منتشر شد، آمده است که نخست وزیر عراق در مراسم تحلیف رسمی آقای مسعود حضور داشته است. پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران امروز سه شنبه در تهران پایتخت شرکت کرد.

این اظهارات باعث شد تا نخست وزیر عراق برای آقای پزشکیان وی ضمن آرزوی موفقیت و موفقیت در ماموریت آینده خود، برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب جانشین رئیس جمهور فقید سید ابراهیم رئیسی را به نمایندگی از دولت و ملت عراق به جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

السودانی بر تمایل دولت عراق برای تقویت روابط با ایران و گسترش همکاری های مشترک در راستای منافع دو کشور همسایه و حمایت از ثبات دو کشور تاکید کرد.

کانال اطلاع رسانی دفتر نخست وزیری عراق تصاویری از مراسم تحلیف رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد که السودانی نیز در آن حضور داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا