اخبار ارز دیجیتال

تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال بلوم (Bloom)، داگز (DOGS) و میم فای (Memefi Coin)

فضای ارزهای دیجیتال با سرعتی خیره‌کننده در حال تحول و پیشرفت است و هر روز شاهد ظهور پروژه‌های جدید و نوآورانه‌ای هستیم که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و تازه‌واردان را به خود جذب می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین ترندهای اخیر، محبوبیت بی‌سابقه بازی‌های کلیکی برای کسب درآمد در تلگرام است که پس از موفقیت بازی نات‌کوین، طرفداران زیادی به دست آورده‌اند.

به گزارش رمز ارز نیوز، در این میان، سه پروژه بلوم (Blum)، داگز (Dogs) و میم‌فای (MemeFi)، با پشتیبانی نهادهای معتبر مانند تلگرام و بایننس و رشد سریع کاربران خود، به سرعت در حال تبدیل شدن به بازیگران اصلی این عرصه هستند و انتظار می‌رود که آینده‌ای روشن و موفقیت‌های بسیاری را در پیش رو داشته باشند. در این مقاله، به معرفی کلی سه پروژه بلوم، داگز و میم‌فای و همچنین، تاریخ لیست شدن توکن‌های آتی آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بازی‌ کلیکی یا ضربه‌ زدن برای ‌کسب ‌درآمد چیست؟

مفهوم بازی‌های کلیکی بسیار ساده است: بازیکنان با ضربه زدن به یک آیکن یا لوگو در وسط صفحه نمایش، امتیاز یا ارز درون بازی را جمع‌آوری می‌کنند. در حالی که تم‌ها و جلوه‌های بصری هر بازی متفاوت است، مدل پایه کسب امتیاز در همه آنها ثابت و یکسان است.

بازی‌های کلیکی اغلب از طریق یک ربات اختصاصی در برنامه تلگرام اجرا می‌شوند؛ پیام‌رسان محبوبی که در حال حاضر، بیش از ۹۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

جذابیت اصلی این بازی‌ها، دریافت ارز دیجیتال از آنها، از طریق رویدادهای ایردراپ است. به عنوان مثال، نات‌کوین که به عنوان پیشگام بازی‌‌های کلیکی محسوب می‌شود، توکن NOT خود را در ماه می ۲۰۲۴، در شبکه باز (TON) تلگرام راه‌اندازی کرد.

بلوم (Bloom) چیست؟

بلوم یک صرافی غیرمتمرکز است که ویژگی‌های پلتفرم‌های متمرکز و غیرمتمرکز را ترکیب کرده است و گزینه‌های معاملاتی را برای توکن‌ها ارائه می‌دهد. هدف این صرافی، حل مشکلات رایج معامله‌گران در پلتفر‌م‌‌های سنتی، با ارائه یک تجربه معاملاتی بی‌نقص و مجموعه‌ای جامع از گزینه‌های معاملاتی، از جمله معاملات آتی، است. بلوم با اجازه دادن به کاربران برای خرید هر کوین از هر شبکه‌ای و عدم نگهداری وجوه آنها، خود را متمایز کرده است و امنیت و کنترل کاربران را افزایش می‌دهد.

اکوسیستم بلوم توسط یک مینی ‌اپلیکیشن در تلگرام پشتیبانی می‌شود که کاربران در سراسر جهان به راحتی به آن دسترسی دارند. کاربران می‌توانند با BlumCryptoBot تعامل داشته باشند، از طریق فعالیت‌های مختلف امتیاز کسب کنند و در نهایت، این امتیازات را به توکن‌های بلوم تبدیل نمایند.

تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال بلوم و ایردراپ آن

مانند بیشتر بازی‌های تلگرامی، زمان دقیق راه‌اندازی و تاریخ لیست شدن بلوم نیز مشخص نیست. اما مورد انتظارترین تاریخ برای این منظور، ماه آگوست ۲۰۲۴ است. با توجه به حمایت بایننس لبز از این پروژه، انتظار می‌رود که توکن بلوم در صرافی بایننس لیست شود. این امر، دید و دسترسی قابل‌توجهی به توکن بلوم خواهد داد و طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به بازار آن جذب خواهد کرد.

علاوه بر این، فعالیت مینی برنامه بلوم در تلگرام، به این معنی است که توکن آتی آن در اکوسیستم تون نیز ادغام خواهد شد. به دلیل ادغام با اکوسیستم TON، بلوم می‌تواند از پایگاه کاربری و زیرساخت گسترده تلگرام بهره‌مند شود و به این ترتیب، دسترسی و کاربرد توکن بلوم افزایش می‌یابد.

داگز (DOGS) چیست؟

داگز یکی دیگر از مینی برنامه‌های تلگرام است که بر بستر بلاکچین تون ساخته شده و خود را به عنوان «بومی‌ترین توکن میم تلگرام» معرفی می‌کند. لوگوی پروژه داگز از نقاشی اسپاتی (Spotty) الهام گرفته شده است؛ شخصیتی که سال‌ها پیش به دست پاول دورف، بنیانگذار تلگرام، در یک حراج خیریه خلق شد و پس از آن، نماد غیررسمی شبکه اجتماعی روسی VK بوده است.

از طریق بازی داگز، هر کسی می‌تواند با داشتن یک حساب کاربری در تلگرام و بر اساس سن حساب خود و اینکه آیا اشتراک پریمیوم دارد یا خیر، توکن داگز دریافت کند. بنابراین، هرچه اکانت تلگرامی شما قدیمی‌تر باشد، توکن بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین، کاربرانی هم که اشتراک پریمیوم دارند، می‌توانند توکن اضافی دریافت کنند.

تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال داگز و ایردراپ آن

هیچ زمان تأییدشده‌ای برای ایردراپ و تاریخ لیست شدن توکن داگز وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که تیم نات‌کوین اخیراً در پستی گفته که:

آگوست، فصل سگ‌ها خواهد بود.

این بیانیه ممکن است به طور غیرمستقیم به راه‌اندازی توکن داگز در آگوست امسال اشاره کند. با این حال، همه اینها حدس و گمان هستند.

در اطلاعیه اخیر خود تیم داگز نیز به تاریخ مشخصی برای راه‌اندازی توکن اشاره نشده است. بر اساس این اطلاعیه، تمام توکن‌های داگز بدون قفل شدن، عرضه خواهند شد و بخش بزرگی از آن به جامعه اختصاص خواهد یافت. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که توکن داگز در صرافی‌های ال‌بنک (LBank) و بیت‌گت (Bitget) لیست خواهد شد.

میم فای (Memefi Coin) چیست؟

میم فای یک بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام است؛ یکی دیگر از بازی‌های متعددی که به دنبال موفقیت‌های چشمگیر بازی نات‌کوین معرفی شد.

در میم‌فای، هدف ضربه زدن برای شکست دادن حریفان است و از این طریق، کاربر می‌تواند امتیاز جمع‌آوری کند. در واقع، در حالی که سایر بازی‌های کلیکی اغلب دارای لوگوی یک سکه در صفحه اصلی هستند، در میم‌فای، بازیکنان با دشمن مواجه‌اند. هر ضربه باعث کاهش سلامت دشمن می‌‌شود و برای هر نقطه سلامتی که از آنها گرفته می‌شود، کاربر امتیاز دریافت می‌کند.

تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال میم فای و ایردراپ آن

بر اساس پیش‌بینی‌های موجود، انتظار می‌رود که توکن میم‌فای بین اواخر جولای و اوایل آگوست ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود اما این تاریخ دقیق لیست شدن ممفای نیست و برای اطلاع از تاریخ دقیق نیاز است تا تمامی منابع رسمی مرتبط با این پروژه را دنبال کنید.

تیم میم‌فای با هدف تکرار موفقیت ایردراپ نات‌کوین که طی آن ۷۸ درصد از توکن‌ها بین اعضای جامعه توزیع شد، قصد دارد که ۹۰ درصد از عرضه توکن خود را به جامعه اختصاص دهد؛ حرکتی قابل‌توجه که هیجان زیادی را در بین حامیان آن برانگیخته است.

خلاصه مطلب

بازی‌های کلیکی به لطف مکانیک ساده، فرآیند سریع عضویت و وعده‌های جذاب برای پاداش‌دهی با ارزهای دیجیتال، به سرعت محبوب شده‌اند. تا زمانی که بازیکنان به دنبال ایردراپ‌ها و کسب درآمد احتمالی از طریق آن باشند، تقاضا برای این بازی‌ها پابرجا خواهد بود. با جذب صدها میلیون کاربر، بازی‌های کلیکی نه‌تنها به کاربران، بلکه به بلاکچین تون نیز سود می‌رسانند. اما آیا این روند پایدار خواهد بود؟

ایردراپ‌‌های بازی‌های کلیکی تازه آغاز شده‌اند و فقط زمان نشان خواهد داد که آیا ضربه زدن بازیکنان به نتیجه‌ مطلوب خواهد رسید و علاقه عمومی به این بازی‌ها دوام خواهد داشت یا خیر. اما یک چیز مسلم است: بازی‌های کلیکی با وعده‌های جذاب خود، توانسته‌اند جای پای خود را در دنیای ارزهای دیجیتال تثبیت کنند و ما در ابتدای این راه هیجان‌انگیز هستیم.

هشدار: کاربران باید رویدادهای آتی مربوط به این بازی‌ها را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند و مراقب کلاهبرداری‌ها باشند تا از تجربیات منفی جلوگیری شود.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا