اخبار روز سینما

پس از 5 ماه، رهبر نمودار انتشار سال تغییر کرد پایان تک آهنگ “کروکودیل خونین”؛ آغاز رهبری “تگزاس 3”

«تگزاس 3» با پشت سر گذاشتن رکورد فیلم «تمساح خونین» فروش 168 میلیارد تومانی را به نام خود ثبت کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم سینمایی 1403 تاکنون را از آن خود کرد. فیلم سینمایی «تمساح خونین» ساخته جواد عزتی 166 میلیارد تومان فروخته است..

به گزارش بازتاب آنلاین، در حال حاضر اختلاف تعداد بینندگان دو فیلم «تگزاس 2» و «تمساح خونین» 200 هزار نفر است. تاکنون 2 میلیون و 960 هزار نفر برای تماشای فیلم «تگزاس 2» به سینما رفته اند و مخاطبان فیلم «تمساح خونین» هم اکنون 2 میلیون و 765 هزار نفر هستند.

فیلم تمساح خونین اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی 16 ساله اسفند سال گذشته اکران شد و در این پنج ماه توانست عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در سال 1403 را حفظ کند و جواد عزتی علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر نیز جذابیت فیلم را بر عهده دارد. او و عباس جمشیدی فر زوج جالبی می سازند و موقعیت های کمیک زیادی در طول داستان خلق می کنند. این فیلم در 40 روز اول اکران خود 100 میلیارد فروخت و تا مدت ها با فیلم دوم لیست فروش فاصله داشت.

گابریلا پتری بازیگر برزیلی تگزاس 3 در پشت صحنه این فیلم.

با اکران فیلم 8 ساعته «تگزاس 3» فروش هفتگی «تمساح خونین» تحت تاثیر این فیلم قرار گرفت و کم کم جای خودش را به آن دادند. «تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی خیلی زود توانست نظر مردم را به خود جلب کند و با «تمساح خونین» وارد رقابت جدی شد. حالا پس از گذشت ۲ ماه از اکران، این فیلم بالاخره توانست رکورد «تمساح خونین» را بشکند و رتبه اول فهرست فروش ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دهد.

«تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی دنباله ای بر دو قسمت قبلی است و پرفروش ترین فیلم تابستان محسوب می شود.

باید دید با اکران فیلم های جدید «تگزاس 3» تا چه زمانی می تواند جایگاه خود را حفظ کند. آیا ممکن است عنوان پرفروش ترین فیلم سال، برای اسفند آیا ماه در این فیلم باقی می ماند و رکورد دیگری ثبت نمی شود؟

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا