اخبار روز سینما

آخرین اخبار جمشید هاشم پور در بیمارستان

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایسنا: جمشید هاشم پور که مدتی است وضعیت جسمانی خوبی ندارد در بیمارستان بستری است.

هرچند چند روز پیش اخبار غیررسمی از وضعیت جمشید هاشم پور منتشر شد و پیگیری های ایسنا از نزدیکان این بازیگر نتیجه ای نداشت، اما حالا خبر بستری شدن این بازیگر در بیمارستان با مراجعه مدیرعامل تایید شده است. از صندوق توسعه اعتباری هنر به جمشید هاشم پور در بیمارستان.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پور احمدی ضمن ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری آخرین معاینه پزشکی این هنرمند به بیمارستان محل بستری جمشید هاشم پور رفت. معاینه. وضعیت.

در این دیدار پزشک جمشید هاشم پور آخرین وضعیت پزشکی این هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون را تشریح کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند محبوب گفت: محوریت صندوق اعتباری هنر تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر، حمایت های مادی و معنوی و رسیدگی به امور ضروری است. نیازهای جامعه تحت پوشش

وی در ادامه گفت: امیدوارم با بهبودی آقای هاشم پور شاهد حضور و نقش آفرینی این استاد فرهیخته در عرصه سینما و تلویزیون باشیم و ما در صندوق اعتباری هنر از هیچ گونه کمکی در روند درمان ایشان دریغ نکنیم.

پوراحمدی را در این بازدید نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همراهی می کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا