اخبار روز سینما

تریلر انیمه Virtuelles Idol Hatsune Miku منتشر شد

با انتشار تریلر انیمه Virtuelles Idol Hatsune Miku ، شرکت «سگا» و «کالرفول پالت» از انیمه جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد.

شرکت ژاپنی سایبر ایجنت، صبح امروز اعلام کرد که به همراه سگا و کالرفول پالت در حال ساخت یک انیمه سینمایی بر اساس بازی ویدیویی هاتسون میکو: استیج رنگارنگ است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه Virtuelles Idol Hatsune Miku منتشر شد

این انیمه اولین اقتباس سینمایی از هاتسون میکو است که تحت کارگردانی «هیرویوکی هاتا» در استودیو پی. ای. ورکز ساخته می‌شود. «یوکو یونایاما» فیلمنامه را نوشت و «یوکی آکی‌یاما» طراحی شخصیت‌ها را برعهده دارد.

این انیمه سینمایی که تحت عنوان Virtuelles Idol Hatsune Miku ساخته شده است یک داستان اصلی را روایت می‌کند و طبق برنامه‌ریزی فعلی در 17 ژانویه 2025 () در سینماهای ژاپن اکران خواهد شد.

«ساکی فوجیتا» که قبلاً در پروژه‌های دیگر این فرنچایز صداپیشگی شخصیت «هاتسون میکو» را بر عهده داشته بود، در نقش اصلی این فیلم نیز به عنوان صداپیشه «هاتسون میکو» حضور دارد. «روریکو نوگوچی» صداپیشه شخصیت «ایکیکا» خواهد بود.

بازی ریتمیک هاتسون میکو توسط «کالرفول پالت»، سگا و کریپتون فیوچر مدیا توسعه یافته و در سپتامبر 2020 برای سیستم عامل‌های موبایل اندروید و iOS در ژاپن منتشر شد. نسخه بین‌المللی این بازی در دسامبر 2021 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Virtuelles Idol Hatsune Miku چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Anime 2 You

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا