اخبار ورزشی

مهسا جاور: لباس‌ها در شان ما نبود/حمایتی از آن برند نمی‌کنم!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ مهسا جاور در روزهای اخیر خبرسازترین ورزشکار المپیکی ایران بوده است. رونمایی از لباس کاروان ایران برای حضور در المپیک با انتقادات زیادی همراه شد و خیلی‌ها از طرح لباس ایران انتقاد کردند. در شرایطی که کمیته ملی المپیک واکنش خاصی نسبت به این انتقادات نشان نداده بود، مهسا جاور با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، ضمن حمایت از لباس طراحی‌شده، پاسخ منتقدان را داد. صحبت‌های جاور واکنش‌های منفی زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و حالا او با انتشار یک ویدیوی جدید عذرخواهی کرده است.

دختر المپیکی ایران گفت: «من آمدم از مردم کشورم بابت ویدیویی که از من منتشر شد و باعث ناراحتی آن‌ها شد، عذرخواهی کنم. سوءتفاهمی به وجود آمد و فقط قسمتی از صحبت‌های من وایرال شد که من کاملا موضع خودم را نسبت به آن برندی که کار می‌کند و 2/5 سال پیش با آن همکاری داشتم، اعلام می‌کنم. من سفیر آن برند نبودم و حمایتی نکردم و مسئولینی که تصمیم گرفتند و انتخاب کردند باید پاسخگو باشند. اتفاقا ما هم خیلی از آن لباس‌ها خوشحال نبودیم و آن را در شان خودمان نمی‌دیدیم ولی چیزی که من را نارحت کرد، این بود که روزی که 3 سال به عنوان فرزند ایران برای آن زحمت کشیده بودم، با کامنت‌های منفی روبه‌رو شدم. ناراحتی‌ام این بود که عکسم دست به دست برای تمسخر چرخیده بود. هر کسی جای من بود ناراحت می‌شد چون من انتظار حمایت و دلگرمی از مردم داشتم ولی در نهایت از همه کسانی که برای اسم و فرهنگ ایران دلسوزند عذرخواهی می‌کنم و بدانند من حمایتی از آن برند نداشتم و صحبتم با کسانی بود که من را مورد تمسخر و توهین قرار دادند.»

258 258

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا