اخبار روز

نحوه دریافت وام برای خرید 100 میلیون کالا

اعتبار خرید کالا ارائه طرح کالانو و جزئیات آن

وام بانک تجارت کالانو یک تسهیلات کارت اعتباری یا خرید کالایی است که وام گیرنده می تواند با آن از فروشگاه های شریک قراردادی بانک تجارت خرید کند. فروشگاه های طرف قرارداد در این تاسیسات پاکشوما، کویر موتور و الکترون الکترونیک هستند.

بانک تجارت برای این وام که به مبالغ 20 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومان اعطا می شود، نرخ سود 23 درصدی را اعلام کرده است. مدت بازپرداخت این وام 24 ماهه است. تضمین های مورد نیاز برای دریافت وام نیز از طریق اعتبارسنجی ارائه می شود.

از دیگر شرایط طرح کالانو بانک تجارت می توان به عدم سابقه برگشت چک و نداشتن بدهی متقاضی به بانک اشاره کرد. همچنین این وام به افرادی که قبلا از فرصت خرید کالا استفاده کرده اند تعلق نمی گیرد.

اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

وام گیرنده در هنگام دریافت وام 100 میلیون تومانی باید ظرف 24 ماه در هر قسط پنج میلیون و 237 هزار تومان به بانک بپردازد. مجموع مبالغ پرداختی در پایان دوره بازپرداخت به 126 میلیون و 745 هزار تومان می رسد.

شایان ذکر است که وام گیرنده نیز باید یک میلیون و 100 هزار تومان بابت هزینه های اضافی شامل هزینه تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و اشتراک سالانه کارت اعتباری به بانک تجارت پرداخت کند.

از صفر تا صد 200 میلیون تومان وام از این بانک دریافت کرد

بانک کشاورزی در قالب طرح بسته گندم وام 17 درصدی تا سقف 200 میلیون تومان پرداخت می کند. این طرح ویژه گندمکاران طراحی شده است و می توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب از این تسهیلات بهره مند شوند.

متقاضی این وام باید با ارائه ضامن رسمی و یا وام کاری، امنیت لازم برای پرداخت بدهی اقساط را در اختیار بانک قرار دهد. البته بانک باید اطمینان حاصل کند که متقاضی به بانک بدهی نداشته و سابقه مفقودی چک نداشته باشد.

جزئیات وام طرح بسته گندم بانک کشاورزی

برای اخذ طرح بسته گندم بانک کشاورزی، داشتن حساب وام بلند مدت یا کوتاه مدت الزامی است. ضمناً متقاضی باید مبلغی را تحت عنوان سپرده به حساب خود واریز کند. البته بانک کشاورزی بسته به نوع سپرده سود پرداخت می کند و نرخ سود منوط به مصوبه شورای پول و اعتبار است.

مبلغ سپرده در بانک نیز مسدود نیست و وام گیرنده می تواند آن را برداشت یا افزایش دهد، اما حداقل سه تا دوازده ماه از افتتاح آن می گذرد.

میزان تسهیلات بسته گندم بانک ارضی چگونه تعیین می شود؟

نسبت مبلغ وام به میانگین مبلغ سپرده در طرح بسته گندم بانک کشاورزی بسته به مدت بازپرداخت و میانگین حساب بین 150 تا 350 درصد است.

به عنوان مثال اگر کشاورزی میانگین حساب 10 میلیون تومانی داشته باشد با احتساب حداکثر افزایش 350 درصدی می تواند 35 میلیون تومان سرمایه گذاری دریافت کند.

جدول زیر ضریب تسهیلات این طرح را با توجه به شرایط سپرده و بازپرداخت نشان می دهد.















نوع سپرده

نوع محصول

سقف پرداخت

نوع موسسه

شرایط بازپرداخت


کوتاه مدت

6 ماه (17%)

150%

سرمایه در گردش

6 ماه


مدت زمان طولانی

1 ساله

120%

حداکثر یک سال / بدون بلوک سپرده / یک ماه قبل از سررسید سپرده


2 ساله

110%


3 ساله

100%








نوع سپرده

نوع محصول

میانگین زمان

نوع موسسه

عامل برابری

مدت بازپرداخت (ماه)

کوتاه مدت

گندم کوتاه مدت 5 درصد

۳

سرمایه در گردش

150%

۳

۶

300%

۶

12.

350%

12.

۶

مرابحه حداکثر 200 میلیون تومان

200%

24.

12.

250%

36

شرایط بازپرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی برای این طرح تسهیلات نرخ سود 17 درصد و بازپرداخت بین سه تا 36 ماه تعیین کرده است. با احتساب سقف وام 200 میلیون تومانی، نرخ سود 17 درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه، اکنون وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه هفت میلیون و 130 هزار تومان به بانک بپردازد.

در پایان دوره اقساط، وام گیرنده باید مبلغ 256 میلیون و 799 هزار تومان را به بانک بازپرداخت کند که 56 میلیون و 699 هزار تومان آن نشان دهنده سود بانک کشاورزی از این تسهیلات است.

هزینه های اضافی این پروژه شامل 100000 تومان برای ارسال فایل و اعتبار سنجی می باشد./تجارت نیوز

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا