اخبار روز سینما

معرفی سریال هیولا. سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: Monster

سال انتشار: 2018

کارگردان: مهران مدیری

ژانر: سیاسی، کمدی، اجتماعی.

تعداد فصل: 2

تعداد قسمت ها: 35

بازیگران:

مهران مدیری
محمد بحرانی
تیرانداز شکاف
نیما شعبان نژاد
فرهاد اصلانی
شبنم مقدمی

خلاصه سریال

هوشنگ معلمی ساده و شریف است که از زندگی خود راضی است و امید چندانی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می گیرد که زندگی او را تغییر می دهد و وارد اختلاس و کلاهبرداری می شود. او به طور غیرمنتظره ای صاحب دستاوردها و ثروت های غیرمنتظره شد و از شخصیت قبلی خود فاصله گرفت. این داستان در دوره های زمانی مختلف از قاجار تا به امروز روایت می شود.

معرفی سریال هیولا. سایت بازتاب آنلاین

در مورد سریال

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ساخته شده است. یکی از نکات جذاب این سریال پایان سال ها دوری مهران مدیری و پیمان قاسم خانی بعد از سریال پرمخاطب شبای برره است. در این سریال فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی نقش زوجی را بازی می کنند که زندگی سالم و ساده ای دارند و مهران مدیری نقش مردی را بازی می کند که مسیر زندگی خود را تغییر می دهد. از دیگر نکات قابل ذکر درباره این سریال می توان به نزدیک بودن این سریال به آثار تلویزیونی از نظر پوشش بازیگران و شوخی هایی که در آن می افتد اشاره کرد.

پخش قسمت اول سریال هیولا با استقبال ویژه مخاطبان روبرو شد و در همان ساعات اولیه انتشار توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و رکورد قابل توجهی را به دست آورد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا