اخبار روز

سفر به ایران باستان؛ این 6 نفر فوتبال و مملکت را خراب کردند (+عکس)

حمید برمکی، حمید شیرزادگان، همایون بهزادی، مهراب شاهرخی، عزت الله وطن خواه و حمید جاسمیان از اعضای تیم شاهین تهران که برای حضور در اردوی تیم ملی در شوروی به ایستگاه قطار آمده بودند از همراهی تیم ملی انصراف داده و به تیم ملی پیوستند. تیم ملی به شوروی نرفت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، دلیل استعفای این 6 نفر حضور یک فرد غیر مرتبط در کاروان تیم ملی ایران بوده است. کادر فنی تیم ملی ایران را برای حضور در مسابقات فوتبال المپیک 1964 توکیو به دلیل از دست دادن 6 بازیکن مجبور به تعویض بازیکنان دیگر کرد.

در مقابل، انجمن امتیاز باشگاه شاهین را لغو و فعالیت ورزشی این باشگاه را ممنوع کرد. روزنامه اطلاعات روزهای ششم تا هشتم مرداد خبر جنجال بازیکنان شاهین در سال 1343 منتشر شد. این پیام را بخوانید و عکسی از بازیکنان تیم شاهین در همان سال ببینید.

ایستاده از راست به چپ: جمشید شاه محمدی، پرویز دهداری، جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی، هادی طاوسی، حسین کلانی، ایرج دبیرسیاقی، حمید جاسمیان. بهمن نوروزی از راست به چپ: هنریک سرکیسیان، بویوک وطن‌خواه، هرمز نازی‌آبادی، ناظم گنج‌پور، همایون بهزادی، رضا وطن‌خواه، کاظم رحیمی.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا