اخبار روز سینما

سریال جایگزین «مختارنامه» تایید شد/زمان پخش







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به زودی جایگزین سریال «مختارنامه» می شود.

آخرین قسمت سریال مختارنامه دوشنبه 24 اسفند مرداد پخش و مجموعه تلویزیونی سرنوشت از سه شنبه 25 خرداد مرداد جایگزین خواهد شد.

«از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خرم‌دانان و علیرضا بذرافشان محصول سال 1377 است. این سریال داستان زنی به نام مه لگه را روایت می کند که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال پسرش سهراب می گردد. مه لقا شوهر سابقش (منصور) را که پدر سهراب است پیدا می کند و با گذشت زمان با همسر منصور (مینا) دوست می شود و مینا به همراه مه لقا سعی می کنند سهراب را پیدا کنند اما زندگی فرصتی به مه لقا نمی دهد و او می میرد. .

از بازیگران این سریال می توان به پوریا پورسرخ، فریبا نادری، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، میترا رفیع و فاطمه بهارمست اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه 25 خرداد مرداد هر شب ساعت 22:00 از شبکه آی فیلم فارسی پخش می شود و 14 روز بعد در ساعت 6:00 دوباره پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «بابردی دیزهر» نیز جایگزین سریال «پشت بام تهران» خواهد شد.

شنبه سیزدهم مرداد قسمت پایانی سریال پشت بام تهران از یکشنبه 23 پخش می شود مرداد سریال تلویزیونی «نبردی دیگر» در حال جایگزینی است. این سریال به کارگردانی عبدالله باکیده محصول سال ۱۳۷۴ است.

خلاصه داستان این سریال درباره گروهی از رزمندگان ایرانی است که توسط نیروهای بعثی عراق به اسارت گرفته می شوند و توسط یک فرمانده سختگیر و سختگیر به نام “مشعل” (با بازی اکبر سنگی) منتقل می شوند. مشعل یکی او یکی از افسران اطلاعاتی حزب بعث عراق بود و اکنون به شدت در جستجوی «حاج رسول» برای رستگاری است، زیرا «حاج رسول» که خود از فرماندهان ایرانی است در «عملیات» نیمی از صورت مشعل را با آرپی جی سوزاند. چزابا» و اکنون به دنبال انتقام است. .

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» از یکشنبه 23 اسفند مرداد هر روز ساعت 19:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود و روز بعد در ساعت 3:00 و 11:00 صبح پخش می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا