اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا چهارشنبه 10 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : با مطالعه این فال ها می توانید درک عمیق تری از وضعیت فعلی خود به دست آورید و برای آینده راهنمایی کنید. در این مطلب فال حافظ شما را با تفکیک تفصیلی به ماه هایی که در آن متولد شده اید ارائه می کنیم.

فروردین:

شعر:

«هر که به دنیا بیاید، نقش تباهی از آن اوست

“بگو فیض در خرابه ها هست”

ترجمه:

حافظ در این شعر به گذرا بودن زندگی و جهان می پردازد. فروردین برای متولدین: این شعر به ما یادآوری می کند که دنیا و امورش موقتی است و لحظه ها را باید خوب ارزیابی کرد. ممکن است امروز با مشکلاتی روبرو شوید، اما با حفظ آرامش و دیدگاه مثبت خود می توانید از این تجربیات درس بگیرید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

اردیبهشت ماه:

شعر:

«دوستت دارم که با قلم مرا نوازش می کنی

پیک همی کنده کرمی کجاست؟

ترجمه:

برای اردیبهشت ماهی این بیت حافظ انتظار و آرزوی دریافت مژده یا پیامی از معشوق را نشان می دهد. این روز می تواند فرصتی برای تجربه عشق و احساسات عمیق باشد. از ارتباطات و مکالمات لذت ببرید و منتظر پیام های زیبا باشید.

خرداد:

شعر:

«صوفی به اندازه آنچه می خورد و می نوشد زیباست.

بهش فکر نکن فراموشش کن

ترجمه:

متولد شدن خرداد حافظ باید با این شعر تعادل را در زندگی حفظ کند. امروز زمان خوبی برای بررسی رفتار و تصمیمات خود است. از افراط و تفریط بپرهیزید و سعی کنید زندگی را معتدل و آرام داشته باشید.

تیر:

شعر:

«زمانی بود که در یک بار خدمت می کردم

من در لباس فقر برای دولت کار می کنم.

ترجمه:

برای متولدین تیر این بیت حافظ نشان از تحمل و بردباری در برابر مشکلات دارد. شاید دوران پر از سختی ها و سختی ها را سپری کنید، اما حافظ به شما می آموزد که می توانید با فروتنی بر این دوران غلبه کنید. به یاد داشته باشید که هر سختی به پایان رسیده و شعاع امیدی در راه است.

مرداد:

شعر:

«هر بار که گل چو لباس می پوشد

از یقه اش تا دامنش پاره می کنم.

ترجمه:

این شعر حافظ برای اگوستین ها بیانگر عشق و شوق فراوان است. امروز ممکن است با احساسات شدیدی مواجه شوید که شما را به سمت اقدامات پرشور و هیجان انگیز سوق دهد. از این انرژی مثبت برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید و لحظات زیبای زندگی را در آغوش بگیرید.

شهریور:

شعر:

«فرشتگان را دیدم که در بار را می زدند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد.

ترجمه:

این شعر برای متولدین است شهریور نشان دهنده پذیرش عیوب و کاستی های انسان است. حافظ با اشاره به نقش فرشتگان در خلقت انسان یادآور می شود که همه ما در این دنیا نقص هایی داریم. امروز فرصتی عالی برای پذیرش خود و دیگران با تمام ویژگی هایشان و تمرکز بر پیشرفت و رشد شخصی است.

مهر:

شعر:

«دوش گفت فردا طعم دلت را می دهم

باید سبکی باشد که در خانه مستان پیدا شود.

ترجمه:

این آیه مخصوص متولدین است مهر نوید روزی پر از شادی و تحقق رویا. حافظ با اشاره به وعده های خیر، شما را به صبر و صبر دعوت می کند. ممکن است امروز خبرهای خوبی دریافت کنید که شما را خوشحال کند. آماده باشید تا از این لحظات لذت ببرید و به آینده ای روشن نگاه کنید.

آبان:

شعر:

“من توسط پرتو تشعشع کور شدم

آنها ویژگی های من را از طریق شیشه آشکار کردند.

ترجمه:

با آبان حوت، این شعر حافظ بیانگر لحظات مکاشفه و خودشناسی است. امروز ممکن است بینش جدیدی در مورد خود و جایگاه خود در جهان به دست آورید. این فرصت عالی برای درون یابی و کشف رازهای نهفته در درون است. با خودتان صادق باشید و به دنبال حقیقت باشید.

آذر:

شعر:

«قلب من به هوای نفس تو بستگی دارد

بیا قلبم را می بندم

ترجمه:

این شعر نماد عشق و تعلق به متولدین است. ممکن است امروز احساس کنید به کسی یا چیزی وابسته هستید. حافظ به شما توصیه می کند که با دلی باز و اعتماد به این احساسات بنگرید و از عشق و شفقت به عنوان نیرویی برای رشد و پیشرفت استفاده کنید.

دی:

شعر:

«روز پیوند عاشقان را به خاطر بسپار

“آن روزها را به خاطر بیاور، به یاد بیاور”

ترجمه:

با دی حوت، این بیت حافظ به دلتنگی و یادآوری روزهای خوش گذشته اشاره دارد. امروز ممکن است خاطراتی از گذشته به ذهنتان خطور کند و باعث ایجاد حس دلتنگی یا شادی شود. حافظ شما را دعوت می کند تا از این خاطرات درس بگیرید و با امید و انگیزه بیشتری به آینده بنگرید.

بهمن:

شعر:

«من گوشه میخانه صومعه ام هستم

دعای پیر مغان نماز صبح من است.

ترجمه:

برای متولدین بهمن این شعر حافظ نماد آزادی و رهایی از محدودیت است. حافظ شما را تشویق می کند که راه روحی و درونی خود را بجویید و آزادی های فردی خود را اعمال کنید. امروز این فرصت را دارید که مسیرهای جدیدی را در زندگی کشف کنید و الهامات قلبی خود را دنبال کنید.

اسفند:

شعر:

من به او گفتم که اشتباه کرد و این برنامه نبود.

“اگر سرنوشت اینگونه بود چه می شد کرد؟” گفت.

ترجمه:

این آیه مخصوص متولدین است اسفند به معنای پذیرش وقایع و رویدادهای زندگی است. حافظ تو را به پذیرفتن اشتباهات و محدودیت های زندگی دعوت می کند و می گوید گاهی باید سرنوشت را بپذیری. امروز روزی است که می توانید با پذیرش اشتباهات گذشته به جلو حرکت کنید و از تجربیات خود درس بگیرید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا