اخبار روز

فوری/پایان کار شورای راهبری/ظریف: در پیشنهادات ارائه شده زنان و جوانان و افراد شایسته از اقوام و مذهبی حضور دارند/ نتیجه نهایی قابل توجیه است.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، محمدجواد ظریف با انتشار عکسی از آخرین جلسه شورای راهبری خبر داد و نوشت:

سلام

دیشب دوشنبه 8 مرداد مرداد آخرین جلسه شورای راهبری در سال 1403 تشکیل شد و این شورا کار خود را به پایان رساند. این شورا در بیش از 30 جلسه نیم روزه توانست پیشنهادات کمیته ها و شخصیت های کشوری به رئیس جمهور را بر اساس شاخص های هر کرسی کابینه ارزیابی کند و پس از بحث های گسترده و نظرسنجی های سری، بهترین گزینه ها را به رئیس جمهور ارائه دهد.

به فضل الهی نتیجه نهایی پروسه پیشنهاد کابینه به رئیس جمهور عموماً قابل توجیه و محترم و مطابق با نظر آقای دکتر می باشد. پزشکیان و هیئت رئیسه از سلامت و اثربخشی گزینه های پیشنهادی به رئیس جمهور رضایت داشت.

من و سایر اعضا نیز بسیار خوشحال بودیم که این فرآیند مشارکتی مردان و زنان جوان با استعداد بسیاری را برای اکثر وظایف هیئت اجرایی دولت شناسایی و معرفی کرد که بدون این مکانیسم مشارکتی کشف نمی شدند.

مفتخریم که تعدادی از این جوانان و زنان توانمند و شایسته از اقوام و مذاهب مختلف در طرح های ارائه شده به رئیس جمهور حضور دارند. برخی از سرمایه های انسانی شناسایی شده در این فرآیند ممکن است در حوزه های دیگر مدیریت نقش داشته باشد.

به زودی گزارش مفصل تری در مورد روند ارائه خواهم کرد. حتما ک م و نش انش ب ین ین ین ین ین هفته‌ هفته‌ هفته‌ هفته‌ هفته‌ هفته‌ هفته‌ ا نی‌ خبرس‌ خبرس‌ خبرس‌ نه‌ کم‌ ست‌ ست‌ ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر ر، الف خواهد بود

از اعضای هیئت رئیسه، روسا و دبیران کارگروه ها و روسای و اعضای کمیته های دخیل در این نوآوری جسورانه توسط دکتر. پزشکیان ممنون از مشارکت فداکارانه شما

از همه شخصیت‌های ملی، احزاب سیاسی، نخبگان، سازمان‌های جامعه مدنی و نهادهای دانشگاهی، تخصصی و تخصصی که با معرفی نامزدهای قدرتمند ملی این روند را معنادار و جامع کرده‌اند، سپاسگزارم.

جاودان از نخبگان بویژه بانوان و جوانان سپاسگزارم که با ارائه سوابق و برنامه های خود توانسته اند بخشی از ظرفیت های عظیم انسانی کشور را به فعلیت برسانیم. و بالاتر از همه مدیون مردم فهیم ایران هستیم که صدایشان و صبرشان فرصت چنین تجربه جدیدی را ایجاد کرد.

شاد و سربلند باشید.

27.27.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا