اخبار روز

پرداخت اعتبار بین 1 تا 2 میلیون تومان برای کالا


بر اساس طرح جدید یارانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 61 میلیون نفر از مشمولان دریافت یارانه از 7 دهک پایین در صورت آمادگی می توانند. یکی به جای ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی، ۲۲۰ هزار تومان یارانه پایان یازده مایحتاج اساسی از فروشگاه های متصل به شبکه کالابرگی. اردیبهشت ماه 1403 برای لذت بردن

بر اساس طرح جدید یارانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 61 میلیون نفر از مشمولان دریافت یارانه از 7 دهک پایین در صورت آمادگی می توانند. یکی به جای ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی، ۲۲۰ هزار تومان یارانه پایان یازده مایحتاج اساسی از فروشگاه های متصل به شبکه کالابرگی. اردیبهشت ماه 1403 برای لذت بردن.

یارانه تشویقی 220 هزار تومانی در صورت استفاده مردم از تخفیف 11 محصول واجد شرایط (ماکارونی، پنیر، مرغ، گوشت، روغن، شکر، شیر و …) به طور کامل قابل استفاده است. یعنی دیگر مثل قبل نیست که فقط کل یارانه یک میلیون تومباس را یک خانواده دو نفره می گیرند، همه حبوبات را می خرند و از یارانه تشویقی هم بهره مند می شوند. بلکه 220 هزار تومان مربوط به تخفیف و تفاوت قیمت یازده کالای مشمول طرح لیست الکترونیک است. یعنی اگر فردی هر 11 قلم کالا را خریداری کند، یارانه تشویقی 220 هزار تومانی او از طریق مابه التفاوت قیمت پرداخت می شود.

طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با نام «طرح فجرانه کالابرگ» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه ای با اولویت خانوارهای پایین ترین دهک های جامعه (از دهک اول تا هفتم) هم اکنون در اسفندماه در حال اجراست. اردیبهشت ماه ماه ادامه دارد.

سیدرضا یحیوی مشاور معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه توضیحات شفاف تری ارائه کرده است.

به گفته وی، در طرح الکترونیک کالابرگ از هجدهم تا بیستم هر ماه از حساب سرپرستان خانوار بدهکار و اعتبارات یارانه ای واریز می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا