اخبار روز

بازیکنان من در حال مرگ هستند! انتقاد سرمربی سیتی از برنامه ریزی فشرده برای بازی ها

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به شدت از مسئولان فیفا و لیگ برتر انگلیس به دلیل شرایط سختی که بازیکنانش با آن روبرو هستند، انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، قهرمان لیگ برتر انگلیس با ترکیبی ضعیف برای پیش فصل خود به آمریکا سفر کرد زیرا بسیاری از بازیکنان کلیدی که در مسابقات بین المللی تابستانی حضور داشتند هنوز به این تیم نپیوسته اند.

گواردیولا اعتراف کرد که سیتیزن ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در فصل 2024/25 با توجه به تعداد کمی از بازیکنان اصلی که در اختیار دارند، کاملا آماده نخواهند بود. مربی کاتالان حتی از فیفا، یوفا و لیگ برتر به خاطر برنامه بازی هایشان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر بازیکنان در طول سال بازی های زیادی انجام دهند، می میرند.

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران گفت: نه تنها برای منچستریونایتد در جام خیریه بلکه در برابر چلسی و ایپسویچ نیز دیر آماده می شویم. باید تلاش کنیم تا چند امتیاز از دست بدهیم و خوب ادامه دهیم. ما بازیکن نداریم چون باید استراحت کنند.

اگر مدیران بزرگ و همه نهادهایی مانند فیفا، یوفا و لیگ برتر به فکر بازیکنان نباشند، مربیان باید به فکر آنها باشند وگرنه می میرند. این خیلی زیاده. به همین دلیل است که سه تا چهار هفته استراحت لازم است، اما مسابقاتی نیز وجود دارد و شما باید خود را وفق دهید.

وی افزود: هیچ راه حلی وجود ندارد، هیچ راه حلی پیدا نخواهد شد زیرا قصدی برای یافتن راه حلی وجود ندارد. باشگاه ها باید به سراسر جهان سفر کنند تا برند خود را نشان دهند، بازیکنان ما را در قاره های دیگر و در جاهای دیگر ببینند و ما باید خود را وفق دهیم.

ما دوست داشتیم آمادگی کافی داشته باشیم، اما این غیرممکن است زیرا تیم های ملی شایسته بازی هستند و همه سازمان ها مانند فیفا و یوفا و مسابقات محلی می خواهند از محصول خود دفاع کنند و بازی را انجام دهند. وقتی همه بازیکنان برگردند تیم خوبی خواهیم داشت. ما سه، چهار یا پنج بازیکن جوان جذاب داریم که در صورت نیاز از آنها استفاده خواهیم کرد. اگر امسال با تقویم مشابهی موفقیت داشته باشیم، همان کاری را که در فصول گذشته انجام داده‌ایم انجام خواهیم داد.»

پس از شکست های متوالی مقابل سلتیک و آث میلان، شاگردان گواردیولا روز سه شنبه در ورزشگاه کمپینگ ورلد در اورلاندو فلوریدا به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا