اخبار روز سینما

دوازدهمین جشنواره سیمرغ نظام سلامت در همدان به ایستگاه پایانی خود رسید


گزارش کردن تو خبر به نقل از وبدا همدان; اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور 7500 نفر به کار خود پایان داد و این مراسم مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

تعداد کل آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 9700 اثر بوده است. از این تعداد 450 اثر به فینال راه یافتند و از 120 اثر آخر قدردانی شد.

دکتر. محمدمهدی مجذوبی; حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها؛ نماینده وکلا در استان همدان دکتر علیرضا قاسمی فرزاد; استاندار همدان دکتر حاجی بابایی; نماینده مردم همدان و فامینین در شورای اسلامی و دکتر صابر جباری; رئیس کانون جوانان جمعیت وزارت بهداشت از جمله سخنرانان این جشنواره بود و به موضوع اصلی این رویداد یعنی جوانان جمعیتی اشاره کرد.

از نام های مطرح در این جشنواره می توان فرهاد قاهمیان را برشمرد. محمدحسین لطیفی بازیگر و کارگردان سینما با بیان اینکه هیئت داوران بخش فیلم این رویداد بین المللی هستند، گفت:

دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت با حضور هنرمند بزرگ کشور مسعود نجابتی برگزار شد.

اختتامیه جشنواره سیمرغ وزارت بهداشت در همدان به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شد که به موضوع جوانی جمعیت توجه جدی شود و در طول برنامه استان همدان به طور کامل به شرکت کنندگان معرفی شد. در این جشنواره از استان های مختلف شرکت دارند.

همچنین مصادف شدن این عید با ماه محرم و ایام شهادت سیدالشهدا(ع) باعث شد برنامه ها به برگزاری مراسم آیینی و مذهبی بپردازند که در آن شاهد اجرای داماد، نکالی و گروه سرود بودیم. از شرکت کنندگان در این مراسم نیز استقبال شد.

در این برنامه که آثار برگزیده جشنواره به نمایش گذاشته می شود و کلیپ های مختلفی از جشنواره پخش می شود، برگزیدگان معرفی و تجلیل می شوند. همچنین از پوستر سیزدهمین جشنواره سیمرغ وزارت بهداشت رونمایی شد.

همچنین شایان ذکر است که در این جشنواره، هنرمند ثنای سینمای کشور; با تجلیل زنده یاد سعید راد و قرائت بیانیه گروه فیلم توسط محمدحسین لطیفی در پایان مراسم، این جشنواره مورد استقبال پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا