اخبار روز سینما

بیش از 9 هزار اثر به جشنواره سیمرغ همدان ارسال شد


اسماعیل عجم در نشست خبری با خبرنگاران گفت: جشنواره سیمرغ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان از دوم تا پنجم برگزار می شود. مرداد وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره گفت و گو با رویکرد عبور از بحران پیری جمعیت و فرزندآوری است.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برنامه «همراه با ستاره ها» گفت: این برنامه در دومین سال خود با حضور 7 هزار نفر از بانوان در مشهد مقدس برگزار شد. دانش آموزان.

عجم ادامه داد: 200 دانش آموز از همدان به مشهد مقدس سفر کردند که تعدادی از آنها اولین سفر حج را آغاز کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اعزام 10 هزار نفر به کربلا، معلی و سایر شهرهای زیارتی عراق، گفت: برای اعزام 15 هزار نفر به کربلای معلی برنامه داریم. سال مقبره ها

وی افراد ارسال کننده آثار به جشنواره را دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید دانشگاه، فعالان نظام سلامت، دانشجویان بین المللی، پیراپزشکی و بهداشت و درمان نام برد و ادامه داد: حدود 9 هزار و 785 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: اهداف و برنامه های معاونت فرهنگی وزارت بهداشت در سه محور اصلی با هدف امید و ایجاد انگیزه در دانشجویان در تابستان امسال اجرا می شود. . آن را تابستان ایمان و امید نامیدند.

عجم گفت: 350 نفر در مراسم اختتامیه دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه تصور می شود گروهی از هنرمندان این جشنواره را داوری کنند، افزود: نجابتی دبیر حوزه هنرهای تجسمی، محمدحسین لطیفی، دانیال فرخ دبیر گروه سینمایی، حامد عسگری دبیر حوزه هنرهای دیجیتال و حامد عسگری دبیر گروه شعر و ادبیات داستانی به عنوان داور به جشنواره دعوت شدند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا