اخبار خودرو

چانگان های وارداتی تا شهریورماه تحویل داده می‌شود

چانگان های وارداتی تا شهریورماه تحویل داده می‌شود

معاون بازاریابی و فروش سایپا علت تاخیر در تحویل خودروهای چانگان وارداتی را مربوط به تاخیر در تایید استانداردهای لازم عنوان کرد و سایپا امیدوار است تا شهریور ماه تعهدات معوقه را به صفر برساند.

آقا طاهریان، معاون بازاریابی و فروش سایپا، تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی چانگان را ناشی از فاصله زمانی واردات تا تایید استاندارد دانست. مدل‌های ۲۰۲۳ وارداتی قبلاً تأییدیه استاندارد لازم را دریافت کرده بودند، اما مدل‌های ۲۰۲۴ جدیدتر با تأخیر مواجه شدند و اکنون تأییدیه‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

تاخیر در تحویل خودروهای چانگان به دلیل تاخیر در تایید استانداردها

معاون بازاریابی و فروش سایپا آقای آقا طاهریان درباره تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی چانگان گفت: این تاخیر به دلیل فاصله زمانی در فرآیند واردات و تایید استانداردها بوده است. وی تصریح کرد: خودروهای مدل 2023 که زودتر وارد شده بودند استانداردهای لازم را دریافت کرده بودند اما مدل های جدید 2024 که بعداً وارد شدند نیاز به تاییدیه های جدید از سوی سازمان حمایت داشتند. هم اکنون تاییدیه های لازم دریافت شده و تحویل خودروها در حال انجام است. از مجموع 6000 خودروی اسیب دیده، حدود 1200 خودرو وارد پارکینگ های سایپا شده و بین 600 تا 700 خودرو ثبت نام شده و در حال تحویل به مشتریان هستند.

برنامه سایپا برای تسویه تعهدات معوقه

آقا طاهریان با اشاره به تلاش گروه سایپا برای رفع کامل تعهدات معوقه تا شهریور ماه، افزود: این گروه در حال حاضر تمام تلاش خود را برای تحویل به موقع خودروها انجام داده است. وی تصریح کرد: پیش از قبول مسئولیت مدیرعامل جدید سایپا، میزان تعهدات معوق به حدود 40 هزار دستگاه می رسید که این رقم اکنون به 12 هزار دستگاه کاهش یافته است. سایپا امیدوار است با همکاری تامین کنندگان و تیم تولید، میزان تعهدات معوقه تا یک ماه آینده به صفر برسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا