اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت تون‌کوین در نیمه دوم ۲۰۲۴: صعود به ۱۴ دلار یا سقوط به ۵ دلار؟

بلاکچین تون پس از سرمایه‌گذاری شرکت پنترا کپیتال (Pantera Capital) رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد و در حوزه کریپتو به شهرت رسید.

به گزارش رمز ارز نیوز، ارزش بازار تون‌کوین در حال حاضر کمی بیش از ۱۷ میلیارد دلار بوده و ۲.۵۱۶ میلیارد توکن TON از مجموع عرضه ۵.۱۰۸ میلیارد توکنی آن در گردش است.

طی سال جاری، قیمت این ارز دیجیتال تقریباً ۱۹۰ درصد افزایش یافته و اکنون در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار قرار دارد. اما آینده این توکن چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی قیمت TON تا پایان جولای ۲۰۲۴

در حال حاضر، یک کانال نزولی در نمودار روزانه این توکن تشکیل شده و قیمت آن به زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه و حمایت ۷ دلار کاهش یافته است. اگر کاهش قیمت ادامه یابد و به زیر سطح ۲۳.۶۰ درصد فیبوناچی برسد، احتمال آزمایش حمایت ۴.۹۰ دلار وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر، در صورت بهبود وضعیت بازار و احساسات مثبت معامله‌گران، تون‌کوین می‌تواند تا ۱۰ دلار رشد کند.

پیش‌بینی قیمت TON تا پایان سال ۲۰۲۴

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران، اگر این پروژه مبتنی بر اتریوم به‌روزرسانی‌های مهمی را ارائه دهد یا سرمایه‌گذاری‌های بزرگی مشابه سرمایه‌گذاری پنترا کپیتال را جذب کند، قیمت TON تا پایان سال ۲۰۲۴ ممکن است تا حداکثر ۱۴.۲۰ دلار افزایش یابد.

در مقابل، وضع مقررات سخت‌گیرانه‌تر یا ادامه روند نزولی و کاهش احساسات معامله‌گران می‌تواند منجر به سقوط قیمت تون‌کوین به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۵.۱۲ دلار در سال جاری شود.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا