اخبار ارز دیجیتال

ماجرای یک نهنگ PEPE که با حرکتی هوشمندانه، ۲ میلیون دلار سود کرد!

همان‌طور که بارها گفته شده، میم‌کوین‌ها پتانسیل رشد چشمگیر در مدت زمان کوتاه را دارند و برای معامله‌گران هوشمندی که به صورت استراتژیک وارد بازار می‌شوند، فرصت‌های سودآوری را فراهم می‌کنند.

در همین راستا، پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) اخیراً گزارش داده که یک معامله‌گر در اکتبر سال گذشته ۱۷۰.۲ میلیارد توکن PEPE را خریداری کرده و در ۲۵ جولای امسال، آنها را به قیمت ۱.۹۷ میلیون USDC فروخته است.

به این ترتیب، این معامله‌گر توانسته بازدهی سرمایه‌گذاری (ROI) چشمگیر ۸۸۶ درصدی و سود کلی ۱.۷۷ میلیون دلاری کسب کند.

به گزارش رمز ارز نیوز، برخی از کاربران این تصمیم را محتاطانه توصیف کرده‌اند، اما برخی دیگر اشاره می‌کنند که اگر این معامله‌گر دارایی‌های خود را دو ماه زودتر فروخته بود، بازدهی بیشتری به دست می‌آورد.

در آن زمان، قیمت PEPE تقریباً به رکورد ۰.۰۰۰۰۱۶۹۹ دلار رسیده بود، اما اکنون با کاهش ۳۰ درصدی در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۱۷۱ دلار معامله می‌شود.

در همین حال، سرمایه‌گذار دیگری هم که ۴۸ میلیارد توکن شیبا (SHIB) را که در ازای ۲ اتریوم خریداری کرده بود، آنها را به قیمت بیش از ۲۸۰ اتریوم فروخته است.

همچنین، معامله‌گری که ۲.۵ میلیون توکن سگ کلاه‌دار (WIF) را به قیمت تنها ۳۱۰ دلار خریداری کرده بود، اکنون سود بالقوه بیش از ۶ میلیون دلاری به دست آورده است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا