اخبار خودرو

شرایط فروش محصولات هوندا اعلام شد – مرداد 1403

شرایط فروش محصولات هوندا اعلام شد - مرداد 1403

آذرواردسال با تعیین اولویت ها برای تخصیص خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه شرایط فروش محصولات هوندا را اعلام کرد.

دو مدل هوندا HR-V و City توسط آذرواردسال در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شد و هم اکنون شرایط فروش محصولات هوندا اعلام شد. در نتیجه، مشتریانی که اولویت دارند شهر هوندا دارند، از 8 تا 13 آگوست باید 1000 میلیون و 928 میلیون تومبا بپردازند. این مبلغ در مبادی ورودی ثابت می شود و هزینه ها و هزینه های قانونی اضافه می شود و شاتری باید مبلغ اضافی را در زمان صدور دعوتنامه پرداخت کند. جریمه تاخیر در تحویل 2.5 درصد در ماه محاسبه شده و موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری خواهد بود.

اما مشتریان هوندا HR-V نیمی از مبلغ را باید علی الحساب پرداخت کنند. این مشتریان نیز 8 تا 13 نفر هستند. مرداد امکان واریز 825 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت را دارند و مبلغ نهایی در زمان صدور دعوت نامه مشخص می شود. جریمه تاخیر در تحویل 2.5 درصد در ماه محاسبه شده و موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری پس از صدور دعوت نامه خواهد بود.

نام ماشین پرداخت (گرفتن) یدکی ضرب الاجل
شهر هوندا 1,928,000,000 در زمان صدور دعوتنامه 90 روز کاری
هوندا HR-V 825,000,000 در زمان صدور دعوتنامه 90 روز کاری (پس از واریز مابه التفاوت)

مشخصات و ویدیوی معرفی هوندا سیتی.

هوندا سیتی وارداتی آذروارسال با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی وارد ایران شده است. این موتور تقریباً 121 دارد رزومه قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور با گیربکس اتوماتیک موجود است. گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به طوری که نیروی موتور به چرخ های جلو منتقل می شود. حاصل همکاری این موتور و گیربکس باعث شتاب صفر تا شصت در حدود 10.5 ثانیه شده است.

مشخصات فنی هوندا HR-V

هوندا HR-V با یک سیستم کار می کند ترکیبی فراهم کند. در این سیستم از یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 106 اسب بخار و گشتاور 131 نیوتن متر همراه با موتور الکتریکی سنکرون آهنربای دائم با قدرت 131 استفاده شده است. رزومه و 253 نیوتن متر گشتاور آنها با هم کار می کنند. در وسط، معمولا موتور گازوئیل ژنراتور نقش تامین کننده انرژی برای تولید برق مورد نیاز باتری را ایفا می کند، اما می تواند به طور مستقل وارد مدار شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا