اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا سه شنبه 9 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از سنت های رایج ایرانیان است که با اشعار زیبا و پرمعنی حافظ شیرازی به آینده و سرنوشت مردم می نگرد. امروز سه شنبه 9 مرداد فال حافظ را با اشعار و نظرات او برای متولدین هر ماه آماده کرده ایم. این طالع بینی حاوی پیام های حافظ است که به شما کمک می کند تا راهنمایی های ارزشمندی برای زندگی روزمره خود پیدا کنید.

فروردین:

شعر:

ای سبِه، عطری از زمین بیاور دوست من

غم دل را دور کن و مژده بیاور

ترجمه:

امروز روزی است که باید از نگرانی و نگرانی دوری کنید. پیام حافظ می گوید به شادی ها و مژده های دوستان و عزیزان توجه کنید. این خبر خوب می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد.

اردیبهشت ماه:

شعر:

دلم هوای فرخ است

مثل موهای فرخ آشفته بود

ترجمه:

عشق و مراقبت از کسی که برای شما مهم است نقش مهمی در زندگی شما دارد. پیام حافظ به شما می گوید محبت و مهربانی را در دل خود نگه دارید و از آن برای ایجاد انگیزه و شادی در زندگی استفاده کنید.

خرداد:

شعر:

به نظر شما چه اهمیتی به شراب می دهیم؟

خمگو گرفتار شکسته شدن خمخانه است

ترجمه:

زمان تغییرات و تحولات در زندگی شما فرا رسیده است. پیام حافظ به شما می گوید که باید گذشته را رها کنید و به آینده نگاه کنید. فرصت های جدید در راه است، از آنها استفاده کنید.

تیر:

شعر:

در گذشته نور مهربانی تو نمایان شد

عشق پیدا شد و آتش تمام دنیا را تکان داد

ترجمه:

امروز روزی است که باید به عشق و زیبایی در زندگی اهمیت دهید. پیام حافظ به شما می گوید که عشق واقعی می تواند همه چیز را تغییر دهد و به شما انرژی و انگیزه جدیدی بدهد.

مرداد:

شعر:

سحر بلبل به صبا گفت

عشق روی گل با ما چه کرد؟

ترجمه:

پیام حافظ به شما این است که به احساسات و عواطف خود گوش فرا دهید. امروز روزی است که باید به عشق و شفقت اهمیت دهید و از آن برای تقویت روابط خود استفاده کنید.

شهریور:

شعر:

نگو گوش دادن به حرف دلت اشتباه است.

شما سخنور نیستید عزیز، اشتباه اینجاست

ترجمه:

پیام حافظ به شما این است که به حرف و احساس دل دیگران گوش دهید. امروز روزی است که باید به نصیحت و نصیحت دیگران گوش فرا دهید و از تجربیات آنها بهره مند شوید.

مهر:

شعر:

الان میخوام باهات حرف بزنم

شنیدن خبر دلم آرزوست

ترجمه:

امروز روزی است که باید با دیگران ارتباط برقرار کنید و احساسات خود را با آنها در میان بگذارید. پیام حافظ به شما می گوید که ارتباطات اجتماعی می تواند به شما در رسیدن به آرامش و رضایت بیشتر کمک کند.

آبان:

شعر:

اگر غم باعث ریختن خون عاشقان شود

من و ساقی با هم می سازیم و شالوده را می شکنیم

ترجمه:

پیام حافظ به شما این است که با شجاعت با مشکلات و چالش های زندگی روبرو شوید. امروز روزی است که باید به قدرت درون خود اعتماد کنید و از آن برای مقابله با مشکلات استفاده کنید.

آذر:

شعر:

عاشق شو، روزی دنیا به پایان می رسد

تو نقش ناگفته مکسود در کارگاه هستی

ترجمه:

پیام حافظ به شما این است که به عشق و انگیزه درونتان اهمیت دهید. امروز روزی است که باید به دنبال عشق و انگیزه ای باشید که به شما انرژی و امید می دهد.

دی:

شعر:

گل بر زمین، عاشقان در کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

ترجمه:

امروز روزی است که باید از لحظات شاد زندگی لذت ببرید. پیام حافظ به شما می گوید که زندگی را زیبا و با نشاط زندگی کنید و از لحظات زیبای آن لذت ببرید.

بهمن:

شعر:

چه حکایتی از من و رد شراب

بیشتر اوقات همین خرد و شایستگی کافی است

ترجمه:

پیام حافظ به شما این است که بر تضادها و تضادها در زندگی غلبه کنید. امروز روزی است که باید به دنبال هماهنگی و تعادل در زندگی باشید و از افراط و تفریط دوری کنید.

اسفند:

شعر:

فرشته ها را دیدم که در بار را می زدند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد

ترجمه:

پیام حافظ به شما این است که در زندگی به معنویت توجه کنید. امروز روزی است که باید به دنبال آرامش و تعادل درونی باشید و از انرژی های مثبت بهره مند شوید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا