سرگرمی

استوری مشکوک بهنوش طباطبایی + عکس

به گزارش وب سایت طلا، بهنوش طباطبایی او با انتشار یک داستان مبهم در شبکه های اجتماعی، به شایعات اخیر ازدواج دامن زد و به گمانه زنی ها درباره آغاز یک رابطه عاشقانه جدید دامن زد.

این موضوع به شایعات اخیر پیرامون ازدواج او دامن زد و به گمانه زنی ها درباره شروع یک رابطه عاشقانه جدید دامن زد.

بهنوش طباطبایی این بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی است با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش وارد حاشیه شد و برخی از کاربران این ماجرا را عاشقانه دانسته و معتقدند این بازیگر دوباره عاشق شده است.

بهنوش طباطبایی بازیگر و همسر سابق مهدی پاکدل داستان های عاشقانه ای منتشر کرد که شبهه هایی را در مورد ازدواج او ایجاد کرد. بازیگر سریال مسافربری از هند نوشت:

منتظر سیزدهم هستم مرداد بذار اینو بنویسم

من دقیقا یک سیزده مرداد یک روز گرم تابستانی دارم حدود ساعت سه و ربع بعد از ظهر عاشق شدم

#دایی من ناپلئون

بهنوش طباطبایی (1)

اخبار زیاد و شایعات زیاد در مورد ازدواج بهنوش طباطبایی شنیده می شود که هیچ کدام مورد تایید ایشان نبوده است.

بهنوش طباطبایی متولد 27 ام اردیبهشت ماه سال 1360 در محله یوسف آباد تهران است، پدرش سیدناصر طباطبایی کارشناس ساختمان و مادرش معلم بود. او فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی آنها در سال 1389 با یکدیگر ازدواج کردند اما در سکوت خبری این زوج هنرمند پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1395 از یکدیگر جدا شدند. بهنوش طباطبایی او تاکنون خبری از ازدواج مجدد خود منتشر نکرده است اما مهدی پاکدل آبان 2019 با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا