اخبار روز سینما

سید محمد صفی زاده صاحب امتیاز گروه انتشارات ابرار در گذشت

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایسنا: سیدمحمد صفی زاده، مالک گروه انتشارات ابرار در فانی درگذشت.

صفی زاده از اولین اعضای حزب جمهوری اسلامی و از مجرب ترین مدیران کشور بود و در زمینه های مختلف تجربه داشت. معاونت دادستان کل کشور و شهربانی و معاونان وزیر آموزش و پرورش، کشور و کشاورزی در دهه های 1360 و 1370 از جمله این افراد بودند.

او همچنین از اوایل دهه 1370 که دوره مدیریت او بود، ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت. یکی دوره های خوب این موسسه را می شناسند. صفی زاده در سال ۱۳۷۵ به همراه چند تن از دوستانش انجمن روزنامه نگاران مسلمان را تأسیس کرد.

صفی زاده همچنین در مجلس ششم و با حکم مهدی کروبی رئیس سازمان اداری مجلس بود که نمایندگان وقت و کارمندان مجلس خاطرات خوبی از وی دارند.

روزنامه ابرار ورزشی در دوران تصدی وی به عنوان پیشگام روزنامه های ورزشی در ایران بیش از 100 هزار نسخه تیراژ داشت. احمد عربانی، اردشیر لارودی، علی کاوه، علی رئیسی، حسین تسامی، محمدرضا زائری، علیرضا معزی، محمدرضا نوروزپور و وحید جلیلی از جمله خبرنگارانی بودند که سال ها در گروه انتشارات ابرار با هم همکاری داشتند.

مراسم تشییع پیکر سید محمد صفی زاده فردا سه شنبه ساعت 10 صبح در قطعه 202 بهشت ​​زهرا (س) برگزار می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا