اخبار خودرو

قیمت کیا K5 توربو مشخص شد

قیمت کیا K5 توربو مشخص شد

با ارسال تماس واریز توسط شرکت کوشا خودرو، قیمت کیا K5 توربو اعلام شده و مشتریان می توانند نسبت به تکمیل پرداخت اقدام کنند.

از پیام های ارسالی مخاطبین عزیز لاست خودرو، تماس های پرداخت برای مشتریان شرکت کوشا خودرو ارسال شده و مبلغ پرداختی قرارداد کیا K5 جدید مشخص شده است. پیش از این برای این سدان کره ای قیمت تخمینی یک میلیارد و 950 میلیون تومان محاسبه شده بود و مشتریان نیمی از این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت پرداخت کرده بودند. اکنون مبلغ یک میلیارد و 795 میلیون تومان برای تکمیل فراخوان اعلام شده و این نشان می دهد که قیمت کیا K5 توربو 2 میلیارد و 770 میلیون تومان محاسبه شده است.

قیمت کیا K5 توربو مشخص شد
قیمت کیا K5 توربو مشخص شد

جدول قیمت کیا K5 توربو

نام ماشین قیمت نهایی (تومان)
چه K5 توربو 2,770,000,000

مشخصات فنی و ویژگی های K5 Turbo.

زیر کاپوت کیا K5 توربو یک موتور 1.5 لیتری قرار دارد توربوشارژر TGDI یافت می شود، حداکثر توان فنی 170 رزومه و در نهایت گشتاور 253 نیوتن متر و قدرت را از طریق گیربکس 7 سرعته ارائه می دهد. کلاچ دوبل به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و عقب مولتی لینک است.

قیمت کیا K5 توربو مشخص شد
قیمت کیا K5 توربو مشخص شد

طراحی کابین این خودرو همان مبنا و عمومیت مدل دو لیتری را دارد. همان سبک طراحی کیا را در کابین می بینیم، اما در این نسخه آپشن ها بسیار بیشتر است. در این خودرو امکانات ایمنی و رفاهی مانند فرمان برقیسنسور نور، چرخ های 18 اینچی، آینه های تاشو برقی مجهز به گرمایش، سقف کشویی پانوراما، تهویه چاپگر دو کاناله، شارژر بی سیم، صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای 12.3 اینچی، دوربین 360 درجه، استارت دکمه ای، 6 ایربگ ده نقطه ای، سیستم ورود بدون کلید، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیکسیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS))، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل استارت در سربالایی، ترمز اضطراری، سیستم رانندگی بین خطوط، نوربالای خودکار، هشدار خروج از خط، استارت-ایست، سنسور پارک جلو و عقب و کروز کنترل.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا