اخبار روز سینما

فیلم Longlegs پرفروش‌ترین فیلم استودیوی نئون شد

فیلم Longlegs پس از سه هفته اکران، با فروش 58,6 میلیون دلاری در آمریکای شمالی، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم مستقل ترسناک دهه گذشته شناخته شد.

این فیلم با پشت سر گذاشتن فیلم با من حرف بزن (Talk to Me) از شرکت A24 که 48 میلیون دلار فروش داخلی داشت، به این رکورد دست یافت. اگرچه با من حرف بزن با 92,1 میلیون دلار فروش جهانی عملکرد بهتری دارد؛ اما Longlegs تاکنون 62 میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرده است و انتظار می‌رود که این رکورد را نیز بشکند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Longlegs پرفروش‌ترین فیلم استودیوی نئون شد

همچنین، این فیلم به عنوان پرفروش‌ترین فیلم شرکت نئون (Neon) در تمام دوران شناخته می‌شود و با 53,36 میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی، فیلم برنده اسکار انگل (Parasite) را پشت سر گذاشت. Neon یک توزیع‌کننده آمریکایی است و معمولاً کنترل تمام بازارهای بین‌المللی برای فیلم‌های خود را ندارد.

فیلم لنگ دراز اوایل ماه ژوئیه اکران شد و با فروش 22,6 میلیون دلاری در اولین آخر هفته خود، رکورد جدیدی برای این شرکت ثبت کرد. فیلم ترسناک مذهبی Immaculate با بازی «سیدنی سویی»، با 5,3 میلیون دلار فروش در ماه مارس، پیش از این بالاترین رکورد این شرکت مستقل بود.

برای درک بهتر این فروش، باید گفت که تنها 15 فیلم استودیوهای مستقل در دهه گذشته توانستند بیش از 20 میلیون دلار در هفته اول فروش داشته باشند. استودیوی نئون، هزینه‌های تولید را پایین نگه می‌دارد (بودجه کمتر از 10 میلیون دلار) و همچنین کمپین بازاریابی دیجیتال‌محور که تقریباً به اندازه ساخت فیلم هزینه دارد را به عنوان سود حساب می‌کند.

فیلم Longlegs

این فیلم به کارگردانی آسگود پرکینز، مایکا مونرو را در نقش مامور اف‌بی‌آی، لی هارکر، دنبال می‌کند که در حال تعقیب یک قاتل سریالی به نام “Longlegs” (نیکلاس کیج) است. این پرونده زمانی پیچیده‌تر می‌شود که او یک ارتباط شخصی هولناک با قاتل پیدا می‌کند و تلاش می‌کند تا قبل از ضربه بعدی او را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار ترسناک استودیوی نئون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا