اخبار خودرو

رنو L90 بخریم یا نخریم؟

رنو L90 یا Trueno 90 یکی این خودرو یکی از پرطرفدارترین و کم مصرف ترین خودروهای بازار است که با وجود توقف تولید همچنان با تقاضای بالایی مواجه است.

در این محتوای ویدیویی به این می پردازیم که چرا باید در بازار داخلی امروز این خودرو را بخرید و چرا آن را نخرید. رنو ال 90 همچنان بازار خوب و پررونقی دارد اما این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای موجود در بازار مزایا و معایب خاص خود را دارد. در مورد مزایای این خودرو باید به استهلاک کم آن اشاره کرد. ال 90 با حضور خود در بازار نشان داد که بادوام بوده و کیفیت قطعات این خودرو بسیار بالاست. در ضمن بازار این خودرو همچنان داغ است و خرید و فروش انواع مدل های کارکرده به راحتی انجام می شود. علاوه بر اینها در این خودرو شاهد کابینی جادار و باکیفیت هستیم و رنو L90 خودرویی بسیار مناسب برای مصارف خانوادگی است.

رنو L90 بخریم یا نخریم؟

اما مانند همه خودروها، این سدان نیز دارای معایبی است که ممکن است شما را از این خودرو بیزار کند. به عنوان مثال، L90 ظاهر خوبی ندارد و با همان بودجه می توانید خودروهای زیباتری را انتخاب کنید. علاوه بر این قیمت قطعات این خودرو نسبت به سایر خودروهای مشابه بالاتر است و بازار بزرگ این سدان باعث شده تا قیمت نسبتا بالایی برای این خودرو در بازار داشته باشیم. علاوه بر این، این خودرو از نظر تجهیزات نیز دارای نقاط ضعف بسیاری است و در همین رده قیمتی، مشتری می تواند خودرویی با آپشن های بیشتری را انتخاب کند.

رنو L90 مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی با حجم 1.6 لیتر است. حداکثر قدرت این موتور برابر با 105 است رزومه بیشترین بوده و هست گشتاور به 140 نیوتن متر می رسد. این میزان نیرو از طریق یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک یا پنج سرعته دستی به چرخ های جلو ارسال خواهد شد.

اما نظر شما چیست؟ به نظر شما رنو L90 هنوز ارزش خرید دارد؟

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا