اخبار روز سینما

فتح الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما در بیمارستان بستری شد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir): فتح الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما در بیمارستان بستری شد

ایرنا: فتح الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نبود، صبح امروز دوشنبه هشتم درگذشت. مرداد او دوباره در بیمارستان بستری شد.

فتح الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر روز گذشته به دلیل بیماری گوارشی به بیمارستان منتقل شد و از صبح امروز دوشنبه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

این پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر اردیبهشت ماه امسال به دلیل این بیماری در منزلش بستری شد.

طاهری اردیبهشت ماه امسال به همین دلیل از حضور در پروژه های سینمایی و تلویزیونی محروم شد. اگرچه هزینه های درمان بسیار بالا و بدون درآمد است، اما او توان پرداخت هزینه های این درمان را ندارد.

وی که در آثاری چون سد معبر، محمد رسول الله (ص)، پرویز، یک نام و سریال نبوت لیلی، سیاوش، شرایط خاص، دردسرهای بزرگ، کهر و آشتی ایفای نقش کرده است، در بیمارستان بعثه نهاجا و بخش بستری شد. از مراقبت ویژه این یک بیمارستان بستری است.

طاهری سابقه 60 ساله اجرای تعزیه را در کارنامه هنری خود دارد. وی همچنین سابقه اجرای چند نمایش صحنه ای را با داود فتحعلی بیگی در اجرای خود دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا