اخبار روز سینما جهان

ژیلا خانم و آقا نیما دوباره مقابل مردم ایران سرافکنده شدند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، عملکرد کاروان ایران در المپیک پاریس هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که در ابتدا برند معروف ایرانی مسئولیت تولید لباس کاروان ایران را بر عهده داشت اما در روزهای پایانی به یکباره این تصمیم تغییر کرد و برند ایرانی دیگری انتخاب شد. مهسا جاور قایقران تیم ملی و سفیر این برند هم اکنون با انتشار ویدئویی مستقیما مردم ایران را بی فرهنگ خوانده و در حرکتی نسبتا کاسبکارانه از لباس ضعیف کاروان ایران دفاع کرده است. البته ژیلا صادقی و نیما شعبان نژاد هم بیکار ننشستند.

به گزارش روزنامه شرق، بر اساس اخبار منتشر شده در این زمینه، دو شرکت در این زمینه همکاری داشته اند؛ اگرچه گفته شده سه شرکت دانیلی، هکتاتون و کارینلی در این زمینه با کمیته ملی المپیک ایران همکاری داشته اند، اما باید در این زمینه شفاف سازی شود. ابتدا شرکت دانیلی تولید کننده کفش و کیف اعضای کاروان با شرکت هاکاتون و رئیس هر دو شرکت همکاری مشترک دارد. یکی است.

از سوی دیگر عنوان شده است که برند کارینلی لباس رسمی کاروان ایرانی را تولید کرده است. تحقیقات نشان می دهد که این برند به تازگی زنده شده است یکی یکی از خطوط تولید شرکت پاشادخت است که اتفاقاً سابقه زیادی در زمینه تولید پوشاک ندارد. در معرفی این شرکت عنوان شده است که کارشان تولید کاپشن و شلوار است و در خیابان فردوسی تهران نمایندگی دارند. اما موضوع پیچیده تر از این صحبت هاست. زیرا کارخانه های هر سه شرکت مذکور که در تامین البسه کاروان ایرانی نقش داشته اند، همگی در منطقه آزاد ارس قرار دارند! بنابراین، سرنخ اصلی می تواند درست در اینجا باشد. سه شرکت ایرانی که با نام های خارجی در این زمینه فعالیت داشته اند، دو تای آنها یک نفره و هر سه در منطقه آزاد ارس فعالیت می کنند. اما سوال اصلی اینجاست که این شرکت های نوپا به خصوص شرکت طراح لباس رسمی چگونه توانسته اند به این نقطه برسند که خود را به عنوان طراح کاروان ایران در بازی های المپیک معرفی کنند؟

در اینجا باید به دنبال رابطه مدیرعامل دانیلی و هاکاتون با میادین ورزشی و احتمالاً افراد ورزشکار باشید. او پیش از این اسپانسر چندین تورنمنت ورزشی بوده و حالا احتمالاً به خاطر همین موضوع و البته ارتباطی که به دست آورده، این افتخار را دارد که بتواند در این زمینه ایفای نقش کند. نکته جالب بعدی این است که ظاهرا شرکت های تولید کننده لباس های رسمی و اسپرت کاروان ایران مجزا و متمایز هستند اما عجیب اینکه در فیلم های منتشر شده در فضای مجازی همین شرکت ها مشخص است که لباس های اسپرت به صورت یکسان دوخته شده اند. به عنوان لباس رسمی قرار دهید. بنابراین حتی اگر این برندها از هم جدا شوند، باز هم ارتباط نزدیکی بین آنها وجود دارد. اما داستان به اینجا ختم نمی شود. حالا عده ای به اصطلاح سلبریتی با واکنش های متفاوت عامه مردم وارد این ماجرا شده اند. البته افراد سابقه دار هم هستند و ما به بررسی واکنش ها ادامه خواهیم داد. با ما بمان.

ژیلا صادقی: لباس نماد آرامش است!

ژیلا صادقی در ویدئوی اخیرش مدعی شد که طراح لباس است و با اینکه مدل این لباس مال خودش نبوده، با رنگ لباس ارتباط برقرار کرده است! او منتقدان این پروژه را به خودنمایی در شبکه های اجتماعی متهم کرد و از آنها خواست دیدگاه خود را تغییر دهند. البته خانم زیلا خانم همه اینها را با جان و دل بیان می کند. مثلا چرا شبکه های اجتماعی را اینطور توصیف می کنید خانم صادقی؟ آیا شما مشروب خوری هستید؟ مثل همه این سال ها که در تلویزیون کار می کردید و شعار می دادید، الان سوژه شده اید.

ژیلا صادقی در ماه های اخیر چندین بار خبرساز شده است، مثلا یک روز با دامن در تلویزیون ظاهر شد و حرف هایی زد که بسیار مناسب تیپ او بود. نبود. مردم یا حداقل قشر قابل توجهی از مردم تناقضاتی را در رفتار زیلا صادقی و البته عکس های او در فرودگاه دیدند. تیر این یک تسکین برای شخصیت رسانه ای او بود. البته پوشش زیلا صادقی مربوط به خودش است اما به شرطی که چیزی را که خودش نیست تبلیغ نکند! همه این رفتارهای متناقض و شاید ریاکارانه باعث عصبانیت برخی از کاربران شده است، شاید حق با آنها باشد.
نیما شعبان نژاد; چی میگی برادر

آقا نیما این دو سال اخیر را خیلی منطقی سپری نکرده است. همه جا هست و کثرتش انگار بوی یک سری اتصالات خاص می دهد. به هر حال نیما شعبان نژاد پیام خود را با این جمله آغاز کرد: می دانم لباس ورزشکاران ما افتضاح است! و سپس درخواست کرد که کسی با طراحی لباس شوخی نکند تا روحیه ورزشکاران ایرانی تضعیف نشود.

خانم زیلا خانم و آقا نیما بار دیگر در مقابل مردم ایران تحقیر شدند

پیش از این در مورد شعبان نژاد به دلیل حضورش در رئالیتی شوها نوشته بودیم، عده ای معتقدند شعبان نژاد فردی متظاهر و کمی خارج از ادب است و برخی دیگر او را بامزه و جذاب می دانند. اما به نظر می رسد این پیام اخیر رنگ دعایی می دهد. شعبان نژاد اکنون در هیئتی دیگر رسماً به جرگه زیلا صادقی پیوسته است. نیازی به داشتن سبک خاصی نیست. سخنان او بزرگترین سند رفتار دوگانه اوست.
کاربران چه گفته اند؟

سهراب: یکی به زیلا صادقی بگو لباس کاروان نماد فرهنگ آن کشور در المپیک (حداقل همذات پنداری با دنیا)، صلح جهانی؟ بیخیال.

برسام: نیما شعبان نژاد! لطفا دیگه چیزی نگو چرا الکی میاد؟ آیا یک سری مسائل را پوشش می دهید؟ دنبال چی میگردی؟

سعید: وقتی ژیلا صادقی و نیما شعبان نژاد در پست دفاع هستند قطعا مشکلی وجود دارد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا