اخبار روز سینما

مجید قناد: دوست دارم در نمایش خانگی برنامه کودک بسازم/ گذشته خود را فراموش نکنیم

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir): مجید قناد: دوست دارم در نمایش خانگی برنامه کودک بسازم/ گذشته خود را فراموش نکنیم

ایرنا: مجری سابق برنامه های کودک گفت: نمی توان از بچه ها جدا شد، با این حال سعی می کنیم با افراد جدیدتر نسبت به تیم قبلی کار کنیم. دوست دارم در سکوهای سینمای خانگی یک نمایش برای بچه ها اجرا کنم، اما هنوز آن را اجرا نکرده ام.

مجید قناد درباره امکان ساخت برنامه کودک گفت: دوست دارم برنامه کودک را در تریبون های برنامه داخلی بسازم اما هنوز اقدامی نکرده ام. آنها نمی توانند ما را از بچه ها جدا کنند، با این حال سعی می کنیم با افراد جدیدتر از تیم قبلی کار کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر هنرمندان تلاش می کنند تا کار جدید خود را با افراد جدید پیش ببرند، البته ما هرگز نباید گذشته خود را فراموش کنیم. من مدیون معلمانم هستم که ابتدا به من درس زندگی و سپس درس هنر دادند.

این مجری سابق تلویزیون با بیان اینکه کودکان نباید فراموش شوند، تصریح کرد: کودکان امروزی به برنامه و سرگرمی متناسب با سن خود نیاز دارند و با کودکان دیروز تفاوت دارند. نه تنها هنرمندان بلکه والدین و آموزش و پرورش نیز باید به آنها کمک کنند.

وی در پیامی به کودکان گفت: امیدوارم بتوانید به آرزوهای خود برسید و فراموش نکنید که علاوه بر اینکه فرزندان خوبی برای خانواده هستید، گذشته خود را فراموش نکنید و به یاد کسانی باشید که به شما چیزی یاد دادند.

این هنرمند درباره سعید راد نیز گفت: او مهربان، آرام و مهربان بود و الگوی جوانان است. ما فقط نمی توانیم این افراد را بگیریم. آنها زندگی خود را وقف هنر کرده اند. او هم مثل مرحوم راد از ایران رفته بود، اما دلش به فکر وطن بود، پس برگشت و کارش را اینجا ادامه داد.

قناد در پاسخ به اینکه چرا برخی از هنرمندان در مراسم وداع با پیکر سعید راد حضور پیدا نکردند، گفت: هنرمندان جوان باید بیشتر در این مراسم شرکت کنند. چون اینجا مثل کلاس درس است. حضور در میان هنرمندان قدیمی و صحبت هایی که صورت می گیرد برایشان مثل کلاس درس است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا