اخبار روز

دلار کاهش یافت

دلار کاهش یافت


به گزارش مانیبان، در حالی که ساعات کاری بانک ها به دلیل گرما تا ساعت 10 صبح اعلام شده بود و بازار ارز از ساعت 11 بازگشایی شد، این موضوع معاملات بازار ارز را محدود به معاملات پشت خطی کرد.

قیمت دلار در ابتدای بازار مبادلاتی در اولین روز هفته متاثر از تغییر ساعت ادارات بانکی و دولتی به دلیل کاهش تقاضا بازگشایی شد. این اسکناس در میانه کانال هفتم کریدور پنجم با نوسانات 50 تا 150 تومانی معامله شد و بازار چندان عمیق نبود.

لازم به ذکر است که گرمای هوا در پایتخت مانند روزهای تعطیل معاملات پشت صف را فعال کرد و با وجود تعطیلی بانک ها و صرافی ها در ساعت 10 صبح، اگر صرافی شنبه انجام می شد، بازرگانان بودند. انجام داد. ، دونده ها و خرده فروشان در میدان فردوسی.

یکی برخی از فعالان بازار ارز اعلام کردند برخی از صرافی هایی که باز بودند نیز با اخطاریه بسته شدند. به گفته فعالان بازار ارز، معاملات روز شنبه محدود بود و تعطیلی بانک ها عملا هرگونه معامله ای را غیرممکن کرد.

با وجود اینکه روز شنبه بازار ارز نیمه تعطیل بود، اما خبر تعطیلی روز یکشنبه هفتم اعلام شد. مرداد در پی ادامه گرمای شدید و بی سابقه در کشور، با هدف حفظ سلامت شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، گمانه زنی ها و شایعاتی مبنی بر تعطیلی 10 روزه کشور به دلیل عدم توانایی تولید برق در کشور به وجود آمد. . در بین تجار تقویت شد.

برخی تحلیلگران اقتصادی بر این نکته تاکید دارند که عدم تعادل برق در کشور به جایی رسیده است که مشکل برق کشور با قطع برق واحدهای تولیدی حل نمی شود و تنها با تعطیلی و تعطیلی کشور می توان مشکل را حل کرد. کاهش مصرف

به نظر می رسد حفظ قیمت دلار در سطح فعلی با تعطیلی پایتخت و فلج شدن اقتصاد کشور ساده ترین راه برای دولتی است که روزهای پایانی خود را می گذراند.

تتر 58600 تومان شد

قیمت درهم روز شنبه 15 هزار و 960 تومان معامله شد و 110 تومان افزایش یافت. قیمت تتر با 300 تومان کاهش روی 58 هزار و 600 تومان قرار گرفت.

پوند استرلینگ با 200 تومان کاهش به قیمت 75 هزار و 600 تومان معامله شد. قیمت یورو 63 هزار و 880 تومان شد و 100 تومان کاهش یافت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار به مبلغ 48 هزار و 68 تومان و حواله دلار نیز به مبلغ 44 هزار و 97 تومان عرضه شد. قیمت بلیت بیش از 500 تومان و ارسال حواله به دلار با 50 تومان افزایش عرضه شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا