اخبار روز سینما

بیوگرافی ماهور الوند/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

بیوگرافی ماهور الوند/ از این بازیگر چه می دانیم؟

نام: ماهور الوند

زمینه فعالیت: سینما

تولد: 22 تیر 1373

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: 1394 تا کنون

تحصیلات: فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی.

زندگینامه

ماهور الوند (زاده ۲۲ تیر 1373) بازیگر سینمای ایران است. ماهور الوند تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تئاتر به پایان رساند و دانشجوی ارشد بازیگری و کارگردانی شد. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی است و یک خواهر به نام آهو دارد.

ماهور الوند بازیگری را با فیلم دختر آغاز کرد که در آن نقش اول را بازی کرد و اتفاقاً با همین کار به شهرت رسید. او همچنین در سال 1996 برای بازی در فیلم چهاراه استانبول نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

ماهور الوند یکی او همچنین یکی از بازی های درخشان خود را در فیلم ملی و جاده های نرفته در نقش ملیحه به کارگردانی تهمینه میلانی انجام داد.

نظر ماهور در مورد فعالیت های هنری خود.
چگونه بازیگری را شروع کنیم
من دانشجوی تئاتر هستم و حضور در این محیط ها باعث می شود از تست های بازیگری مختلف مطلع شوم. به همین دلیل متوجه شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدش از دختران هم سن و سال من تست می گیرد. برای همین زنگ زدم و به دفترش رفتم. آنجا بود که متوجه شدم آنها نقش زن را برای فیلم نمی‌خواهند و علاوه بر نقش اصلی، چند دختر دیگر هم هستند. همان جا به خودم گفتم که نقش اول چیزی نیست، اما نقش های دیگر می تواند تجربه خوبی برای من باشد.

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

جدیدترین تصاویر ماهواره الوند

اولین آزمون را به من دادند که شامل موقعیت های مختلف بود. همان جا به من گفتند برای نقش اصلی به دنبال دختری بومی هستند که لهجه داشته باشد و نیازی به تمرین لهجه نداشته باشد. چند نفر را تست کرده ایم و نتایج خوبی هم گرفته اند، اما باید دختران دیگری را بازتاب آنلاین کنیم که نقش کوچکی ندارند. بعد از تست به من گفتند که از بازی من راضی هستند و تصمیم گرفتند با من تماس بگیرند.

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

ماهور الوند و عمویش خشایار الوند

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

ماهور الوند و پسر عمویش دیاکو (پسر خسیار الوند)

پدرتان تا به حال از شما نخواست که در یک فیلم بازی کنید؟
من و پدرم هر دو دوست داریم با هم کار کنیم، اما هر دو موافقیم که کار بازیگری من نباید با کار پدرم شروع شود. چون معتقدم اگر قرار باشد در این سینما جایی داشته باشم از طریق خودم و کارم خواهد بود نه با این برچسب که من دختر کوروش الوند هستم و در فیلم پدرم بازی می کنم.

در واقع با این کار به دنبال این بودم که حواشی را تا حد امکان کاهش دهم، چون به هر حال نمی توانم آن ها را حذف کنم، اما می خواستم نشان دهم که کارم را با فیلم دیگری شروع کردم و مسیرم با پدرم جداست. اگرچه در آینده با هم کار خواهیم کرد، اما من می خواستم ابتدا جای خود را پیدا کنم.

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

ماهور الوند و پدرش سیروس الوند

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا