اخبار روز سینما جهان

رابرت داونی جونیور به دنیای مارول بازمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، رابرت داونی جونیور با بازی در نقش دکتر دووم در فیلم جدید «انتقام جویان: روز قیامت» به دنیای سینمایی مارول بازمی گردد. این فیلم توسط جو و آنتونی روسو در همکاری جدیدشان با مارول کارگردانی شده است. این 2 کارگردان برای ساخت 2 فیلم جدید “انتقام جویان: روز قیامت” با شخصیت ویکتور فون دووم یا دکتر دووم و “انتقام جویان: جنگ های مخفی” انتخاب شده اند.

مهر نوشت: داونی جونیور در مصاحبه های اخیرش گفته بود که آماده بازگشت به مارول است و صحبت هایش طرفداران را به فکر بازگشت او در نقش مرد آهنی/تونی استارک انداخت، اما خبر بازگشت داونی در نقش شخصیت شرور ویکتور فون دوم نیز عالی است. خبر برای طرفداران این یک مجموعه فانتزی است.

استودیو مارول این خبر را در رویداد سالانه کامیک-کان سن دیگو اعلام کرد و خود داونی جونیور با لباس دکتر دووم روی صحنه رفت و با برداشتن ماسک طرفدارانش را غافلگیر کرد.

اولین حضور داونی در نقش تونی استارک نابغه در فیلم مرد آهنی در سال 2008 رخ داد، اولین قسمت از دنیای سینمایی مارول که توسط رئیس استودیو مارول، کوین فایج طراحی شد. این بازیگر 11 سال آینده را در همین نقش در 10 فیلم مارول سپری کرد، از جمله “مرد آهنی 2″، “مرد آهنی 3″، “هالک باورنکردنی”، “انتقام جویان”، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی”، “The Avengers، Age of Ultron، Spider-Man: Homecoming، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame ادامه یافتند.

مرد آهنی در «آخر بازی» درگذشت. فایگه سال گذشته اصرار داشت که هیچ علاقه ای به ایجاد تغییر در خروج احساسی ندارد و گفت: “ما هرگز نمی خواهیم جادوی آن را از بین ببریم.”

رابرت داونی جونیور که اکنون در حال بازگشت به دنیای مارول است، پس از برنده شدن جایزه اسکار برای فیلم «اپنهایمر» گفت که برای بازگشت به دنیای مارول تردیدی ندارد.

او با خوشحالی تاکید کرده بود که این جزء لاینفک دینا است.

این بازیگر در ماه مارس برای بازی در نقش لویی اشتراوس در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او اخیراً در مینی سریال پارک چان ووک HBO «همدل» بازی کرد که در آن نقش یک مامور سیا و چندین نقش دیگر را بازی کرد که برای آن نامزدی امی برای بازیگر نقش مکمل در سریال محدودی را به دست آورد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا