اخبار روز

برندگان جایزه خودرو مشخص شدند.


به گزارش مانیبان، مهدی تقدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اعلام کرد که نتایج هفدهمین مرحله عرضه خودروهای وارداتی مشخص و در سایت سامانه یکپارچه خودرو منتشر شده است.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو ادامه داد: به این ترتیب متقاضیانی که در مهلت مقرر در بین 36 مدل خودروی عرضه شده پنج اولویت را ثبت کرده اند، از بعدازظهر امروز (شنبه) می توانند به سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو مراجعه کنند آدرس saleauto .ir از نتیجه واگذاری یا عدم واگذاری خود مطلع شوند.

وی تاکید کرد: مشتریانی که تعیین تکلیف شده اند پس از دریافت پیامک پرداخت از سوی شرکت واردکننده خودرو، پنج روز فرصت دارند تا پرداخت را انجام دهند.

تقدیسی تصریح کرد: در صورتی که متقاضی در این مدت پول خود را واریز نکند از لیست تخصیص حذف می شود و برای مراحل بعدی باید از ابتدا شروع کرده و حساب نیابتی تعریف کند. ضمناً با توجه به عرضه این مرحله از خودروهای وارداتی، آخرین فرصت برای ثبت درخواست خودرو برای متقاضیان مرحله اول بود (متقاضیان ثبت نام شده و متقاضیان اولویت اول دیگر گم نمی شوند و ثبت نام می کنند). در مراحل بعدی عرضه باید از ابتدا شروع شود. در واقع دیگر صف تخصیص وجود ندارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا