اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

كوشا خودرو پیشرو در خدمات نوین پس از فروش خودرو های كيا در ایران

خدمات پس از فروش به طور كلي از جمله محورهاي رقابت پذيری بين توليدكنندگان كالاهاي مختلف در جهان است. اين مهم هر چند در همه صنايع از درجه اهميت بالايي برخوردار است، اما در صنعت خودرو موضوع خدمات ماجراي متفاوتی دارد. زيرا خودرو به عنوان يك كالاي پيچيده از نظر تكنولوژيكی شامل دريافت خدمات متفاوتی از انواع دانش ها مي شود. از اين رو دانش خدمات رسانی به خودرو نيازمند بهره مندي از علوم گسترده ای است كه هر يك متخصصين خود را طلب مي كند.

 

به همين دليل خودروسازان و واردكنندگان بزرگ جهان در حوزه خدمات پس از فروش همزمان با رشد تكنولوژيكی خودروها همواره در راستاي به روز رساني دانش فني و عيب يابي متخصصين شبكه خدمات پس از فروش خود كوشا هستند. ضمن اين كه روش هاي نوين خدمات رسانی طي ١٠ سال گذشته از جمله مهمترين شاخص هاي رقابت پذيری بين محصولات شده است، به گونه ای كه امروز در بازار خودرو به جز قيمت و مشخصات فني، خدمات پس از فروش نيز از جمله آيتم هايی است كه باعث مي شود انتخاب يك محصول در بازار توسط خريداران ثبت شود.

 

 

از ميان روش های نوين ارائه خدمات پس از فروش Home Service بيشترين ميزان رضايت مندی از خدمات را شامل مي شود و هر روز درخواست كنندگان بيشتری در جهان دارد. از اين رو توليدكنندگان و واردكنندگان خودرو در شبكه خدمات پس از فروش خود جايگاه ويژه اي براي اين نوع سرويس قائل هستند.

 

اين سرويس به دليل اين كه در محل مشتري انجام مي شود، باعث می شود مالكين خودروها زمان كمتري براي اين سرويس صرف كنند، زيرا در اين روش مراجعه به نمايندگی وجود ندارد و تكنسين ها با مراجعه به آدرس مورد نظر مشتري خدمات غير كارگاهی كه نياز به تجهيزات خاص ندارد را انجام مي دهند.در ايران نيز طي سال هاي اخير هوم سرويس توسط بعضي از واردكنندگان و توليدكنندگان خودرو انجام شده است و اين روش از خدمات مسيری رو به گسترش دارد.

 

در ميان واردكنندگان خودرو به كشور كوشا خودرو كه با واردات خودروهای KIA توانسته جايگاه ويژه ای در بازار براي خود دست و پا كند، جدی تر از ديگر رقبا هوم سرويس يا سرويس در محل را به مشتريان ارائه مي كند. بنا به گزارش هاي رسيده از واحد خدمات پس از فروش شرکت كوشا خودرو، تيم متخصصين خدمات اين شركت طي روزهای گذشته خدمات سرويس در محل مختلفي در شهرهاي ايران ارائه كرده است كه مشتريان محترم شيرازي و تهرانی از جمله مالكين خودروهاي وارداتي اين شركت بوده اند كه خدمات سرويس ٥ هزار كيلومتر را دریافت كردند.

 

كوشا خودرو پیشرو در خدمات نوین پس از فروش خودرو هاي كيا در ایران

 

نكته جالب توجه در اين خصوص اين كه كوشا خودرو به منظور افزايش رضايت مشتريان با نظرسنجی بعد از دريافت خدمات و پيگيری هاي شبكه اي اطلاعات مختلفي را از مشتريان در حوزه رضايتمندی دريافت و آن ها را پايش مي كند تا بتواند بهترين خدمات ممكن را به خريداران خودروهای كيا ارائه دهد. در واقع فعاليت هاي كوشا خودرو در حوزه خدمات پس از فروش مبتنی بر روش های نوين خدماتی  است كه مي تواند در اين حوزه به عنوان يك سوژه مورد بررسی قرار گرفته و توسط ديگر شركت های فعال در صنعت خودرو الگو قرار گيرد.

 

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از ۲۵۰۰۰ دستگاه انواع خودرو های سواری و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اورجینال در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به جای گذارد.

 

واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است. 02149970000

www.kooshakhodro.com

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا