اخبار روز

روش جدید پمپ بنزین ها برای تخلیه سهمیه بنزین خودروها


روزنامه ایران نوشت: متجاوز به عنف یکی وی در جایگاه های سوخت پایتخت دستگیر و با سرقت تراشه های کارت سوخت مردم اقدام به قاچاق و فروش سوخت می کرد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در پی اطلاع پلیس از سرقت چیپس سوخت از چند نفر مراجعه کننده به این پمپ بنزین، موضوع در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفت. از پایتخت پلیس امنیت پس از بررسی های دقیق مشخص شد که کارمند جایگاه در حین سوخت گیری ناگهانی نازل سوخت را قطع کرده، سپس به بهانه اینکه کارت سوخت باید با الکل تمیز شود، بلافاصله تراشه را از روی کارت سوخت خارج کرده و تراشه سوخته یا تراشه سیم کارت تلفن همراه را جایگزین کرد.

وی ادامه داد: پس از آن با قرار دادن کارت سوخت در نازل، رمز دارنده کارت را نیز دریافت می کرد تا به بهانه کار نکردن و سوختن کارت سوخت و طرف، آن را به صاحب کارت برگرداند. از کارت ایستگاه استفاده می کند یا کارت دیگری سوخت گیری می شود و مکان رها می شود.

پس از آن اپراتور متخلف تراشه را در کارت دیگری که از قبل تهیه کرده بود وارد می کرد و گاز روی کارت را خالی می کرد یا به صورت رایگان می فروخت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم از مردم خواست کارت سوخت خود را با مشروبات الکلی تمیز کنند و در هنگام سوخت گیری کد کارت را خودشان وارد کرده و آن را با کسی به اشتراک نگذارند. .


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا